  • 1. Data: 2003-03-25 17:04:50
    Temat: Postępowanie przygotowawcze
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Witam

    Jakiś czas temu prokuratura rozpoczęła postepowanie w której byłem głównym
    celem. 2 lata temu zabrali w mojej firmie wszystkie komputery (podobno ktoś
    zakablował że mamy nielegalne oprogramowanie). Miesiąc temu okazało się że
    komputery należy oddać (prawomocna decyzja prokuratora). Komputery zabrane:
    7, komputery oddane: 2.

    1. Do kogo mam się zwrócić w celu uzyskania kompletnej kopii dokumentacji
    2. co powinienem zrobić teraz? wezwanie do zapłaty? Faktura za sprzęt?

    Jak dodam sprzęt lezy w komisariacie i jest mocno uszkodzony i
    zdekompletowany

    Pytanie 2:
    Czy postepowanie o przepadku 1 płyty kompaktowej i jednego dysku twardego
    które przepadek zarządziła prokurator odbędzie się w mojej obecnosci (jakieś
    chyba postanowienie sądu nie?)

    Pozdr

    Michał Ickiewicz

  • 2. Data: 2003-03-25 17:11:32
    Temat: Re: Postępowanie przygotowawcze
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Michał Ickiewicz
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5q2d1$a7f$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > Czy postepowanie o przepadku 1 płyty kompaktowej i jednego dysku twardego
    > które przepadek zarządziła prokurator odbędzie się w mojej obecnosci

    odp. co do tej czesci wiec nie w twojej obecnosci ...powołana komisja
    wykonuje takie rzeczy na postanowienie sądu ...przepadek na SP lub przepadek
    przez zniszczenie ....następnie protokol zniszczenia dol.sie do
    dokumentacji...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-25 17:19:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | 1. Do kogo mam się zwrócić w celu uzyskania kompletnej kopii
    | dokumentacji

    Cała potrzebna dokumentacja, to pokwitowanie na 7 komputerów. Masz
    pokwitowanie?

    | 2. co powinienem zrobić teraz? wezwanie do zapłaty? Faktura za sprzęt?

    Złożyć zażalenie do kierownika jednostki, w której znajdowały się komputery.

    | Pytanie 2:
    | Czy postępowanie o przepadku 1 płyty kompaktowej i jednego dysku
    | twardego które przepadek zarządziła prokurator odbędzie się w mojej
    | obecności (jakieś chyba postanowienie sądu nie?)

    Dysk najprawdopodobniej przekażą do Urzędu Skarbowego, który to sprzeda.

  • 4. Data: 2003-03-25 20:19:58
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

> [...]
    przepadek
    > przez zniszczenie ....następnie protokol zniszczenia dol.sie do
    no ale ja chce walczyć o te rzeczy. Nie będzie wyroku sądu? Nie będzie
    rozprawy?

    Icek

  • 5. Data: 2003-03-25 20:23:35
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    > Dysk najprawdopodobniej przekażą do Urzędu Skarbowego, który to sprzeda.

    hej

    ale pytanie czy potrzebna na to jeszcze jakaś decyzja sądu? Dezyzja
    prokuratora jest chyba niewystarczająca - nie udowodniono mi popełnienia
    przestępstwa gdyż umozono postepowanie -> "przedstawione dowody nie
    wypełniają znamion przestępstwa z art. xxx". Czy można zabrać cokolwiek jak
    zakończono sprawę i niewykryto przestępców jak również przechowywane firmy
    nie j/w?

    moje rozumowanie jest takie: przedmioty nie wypełniają znamion przestępstwa
    więc powinni je oddać nie? Chcę walczyć o to żeby oddali mi wszystko

    dzięki wielkie

    Icek

  • 6. Data: 2003-03-25 22:10:08
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    napisał:b5qdr3$7u9$...@n...news.tpi.pl...
    > no ale ja chce walczyć o te rzeczy. Nie będzie wyroku sądu? Nie będzie
    > rozprawy?

    no tak ale czy prokurator doręczył jakieś postanowienie? w postanowieniu
    powinien wszystko opisac i uzasadnic wraz z pouczeniem o mozliwosci
    zazalenia na nie , nie widze problemu w tej sprawie jak cierpliwość i
    dalsze działanie po otrzymaniu postanowienia ...a co do tego dowodu to cos
    mi się tu nie podoba , orzekajac przepadek musi byc powód do tego by ten
    dowód uległ zniszczeniu lub przekazany na SP spienięzeniu...mysle ,ze
    postanowienie prokuratury rozwieje wątpliwości w tej sprawie...

    Sandra

  • 7. Data: 2003-03-26 08:49:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W znanych mi przypadkach przepadek rzeczy następował wyrokiem sądu. Nawet,
    jakby to było warunkowe umorzenie to byłoby postanowienie sądu. Skoro
    twierdzisz, że sprawę umorzono na BCP, to nie widzę na obecny stan mojej
    wiedzy podstaw do zatrzymania czegokolwiek. Albo coś motasz, albo ktoś
    odstawia szopkę. Jeśli wszystko, co napisałeś wcześniej jest ścisłą prawdą
    bez koloryzowania, to radzę Ci podejść do jakiegoś adwokata. Radzę tak,
    ponieważ nie wierzę, by to była prawda i pewnie jest coś, czego nie
    zauważyłeś. Nie można tak sobie zabrać komuś 5 komputerów, dysku i płyty,
    skoro nie było przestępstwa.

  • 8. Data: 2003-03-27 23:55:51
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    > no tak ale czy prokurator doręczył jakieś postanowienie? w postanowieniu
    doręczył a następnie się uprawomocniło. W moim interesie było
    uprawomocnienie się postanownienia bo kupę sprzętu odebrałem a był mi on
    potrzebny. Nie mogłem zażalić go w części bo wogole bym nie odebrał
    sprzętu - tak mi gupa baba powiedziała

> [...]
    > dowód uległ zniszczeniu lub przekazany na SP spienięzeniu...mysle ,ze
    > postanowienie prokuratury rozwieje wątpliwości w tej sprawie...

    główne pytanie brzmi: do kogo się mam zwrócić po pełną kopię dokumentacji
    sprawy

    pytanie 2: czy przepadek zawsze musi być poprzedzony prawomocnym wyrokiem
    sądu tzn czy teraz dostanę wezwanie na rozprawę o przepadek

    Pozdr

    MI

  • 9. Data: 2003-03-28 00:01:31
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

> [...]
    > ponieważ nie wierzę, by to była prawda i pewnie jest coś, czego nie
    > zauważyłeś. Nie można tak sobie zabrać komuś 5 komputerów, dysku i płyty,

    od początku były problemy, 2,5 miesiąca czekałem na zatwierdzenie
    przeszukania od prokuratora, zabrali drukarki monitory i rzeczy które do
    piractwa nic nie mają. BCP jest ale zatrzymane elementy miały zainstalowane
    nieleganle programy (dlatego przepadek)ale nie karają bo brak znamion

    > wiedzy podstaw do zatrzymania czegokolwiek. Albo coś motasz, albo ktoś
    > odstawia szopkę. Jeśli wszystko, co napisałeś wcześniej jest ścisłą prawdą
    nie opisałem całej sprawy bo jest ona wielowątkowa i dostyczy też fałszywego
    składania zeznań przez policjanta (stawiałem się więc zabrali mi prawo jazdy
    aby mnie pouczyć że nie wolno się stawiać) ale ważne elementy przytoczyłęm
    całe

    czemu jak znaleziono mi instalkę Sony Auto Route Planner czy jakoś tak to o
    postanowieniu informowali SONY - nie było ono stroną gdyż materiał ten nie
    wyczerpał znamion przestępstwa

    Pozdr
    MI