    From: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpis elektroniczny.
    Date: Mon, 24 Nov 2008 19:06:03 +0100

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To normuje umowa cywilno-prawna pomiędzy Wami. Skoro wyraziłeś zgodę na
    > taką jej treść, to nie bardzo widzę podstawę do ewentualnych protestów.

    Problem dotyczy bardziej kogoś, a nie dokładnie mojej osoby.
    Ale po krótce to wygląda tak, że zestaw instalacyjny czytnika karty
    zainstalował się błędnie (instrukcja nie była zgodna z dostarczonym
    oprogramowaniem) na komputerze i dopiero po interwencji tej firmy od
    której zestaw został zakupiony zaczęło to działać. Niestety, panie,
    które to obsługiwały zdążyły (aplikacja nie działała prawidłowo) wpisać
    błędnie PIN, po czym kombinując dalej sięgnęły po PUK... i po sprawie...