  • 1. Data: 2010-01-29 19:21:20
    Temat: Jaki wiek mają kreskówki?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    http://www.komiksomania.pl/newsy/skazany-za-porno-z-
    atomowkami.html

    kurde, choć zupełnie nie jestem pedofilem, to czasami natykałem się na
    różne jajcarskie porno-rysunki z kreskówek i mnie to śmieszyło właśnie
    jako jajcarskie szyderstwo z kreskówek... Ale żeby za to zamykać za
    pedofilię? A jajcarski pornorysunek z dino z jaskiniowców, to zoofilia?

    przecież to chore. Pedofilię trzeba ścigać, żeby chronić dzieci, ale
    żeby prawo chroniło kreskówki?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-01-29 19:41:25
    Temat: Re: Jaki wiek mają kreskówki?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Przemysław Adam Śmiejek nabazgrału:

    W tym przypadku jest to trudniejsze do określenia, bo Atomówki nie
    urodziły się jak normalni ludzie, lecz są wynikiem jakiegoś eksperymentu
    chemiczno-taumaturgicznego i jako takie nie bardzo mają tyle lat na ile
    wyglądają. A poza tym w ciągu siedmiu lat emitowania serii trudno
    dostrzec u nich jakiekolwiek pewne efekty starzenia.

    > przecież to chore. Pedofilię trzeba ścigać, żeby chronić dzieci, ale
    > żeby prawo chroniło kreskówki?

    A obczaj sobie sprawę mangi Dragon Ball w "Uwadze" stacji TVN.

    --
    tbr

  • 3. Data: 2010-01-29 20:04:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > przecież to chore. Pedofilię trzeba ścigać, żeby chronić dzieci, ale
    > żeby prawo chroniło kreskówki?

    Plebs bedzie zadowolony, ze wladza 'dziala'. A ze to dzialanie
    to ruchy pozorne, to juz bez znaczenia. Tak, jak pozbawione sensu
    kontrole na lotniskach, jak zakaz wnoszenia napojow na poklad
    samolotu itd. Plebs bedzie sie czul bezpiecznie, plebs bedzie
    zadowolony, plebs nie mysli...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-01-29 20:18:26
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Jacek_P nabazgrału:

> [...]
    > kontrole na lotniskach, jak zakaz wnoszenia napojow na poklad
    > samolotu itd. Plebs bedzie sie czul bezpiecznie, plebs bedzie

    W tym konkretnym przypadku, to facet miał już dozór za wpadki z
    prawdziwą pornografią pedofilską, więc kto wie, może w treści warunków
    dozoru była adnotacja, że teraz to nie może nawet takiej potencjalnie
    pseudopornografii posiadać/oglądać. Ale to niech się już spece od
    australijskiego prawa wypowiedzą, czy takie zapisy są dozwolone czy nie.

    --
    tbr

  • 5. Data: 2010-01-29 20:33:56
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Plebs bedzie zadowolony, ze wladza 'dziala'. A ze to dzialanie
    > to ruchy pozorne, to juz bez znaczenia. Tak, jak pozbawione sensu
    > kontrole na lotniskach,

    ...totolotek od lat 18-tu, reklama piwa po 23:00...

  • 6. Data: 2010-01-29 20:39:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-29 21:33, Michał pisze:

    > ...totolotek od lat 18-tu,

    No to akurat ma sens... Nie powinno być zgody na przegrywanie cudzych
    pieniędzy w hazardzie (pomijam zagadnienie czy powinna być zgoda na
    przegrywanie swoich).

    > reklama piwa po 23:00...

    Reklamy środków odurzających i szkodliwych nie powinno być w ogóle.
    Podobnie zresztą i ich sprzedaży. Niestety tak wielka populacja jest już
    uzależniona, że trzeba eliminować stopniowo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-01-29 20:55:59
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    > No to akurat ma sens... Nie powinno być zgody na przegrywanie cudzych
    > pieniędzy w hazardzie (pomijam zagadnienie czy powinna być zgoda na

    Mi się wydaje, że na przegrywanie cudzych pieniędzy (pochodzących z
    kradzieży, jak mniemam) nie powinno być zgody w żadnym wieku.
    A tak bardziej serio: nie wiem jak małoletnimi poniżej trzynastego roku
    życia, ale trzynastolatki chyba mogą posiadać i w granicach prawa
    dysponować własnymi pieniędzmi.

    Kawa też? Herbata? Mleko?

    --
    tbr

  • 8. Data: 2010-01-29 22:23:40
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > pedofilię? A jajcarski pornorysunek z dino z jaskiniowców, to zoofilia?
    > przecież to chore. Pedofilię trzeba ścigać, żeby chronić dzieci, ale

    http://www.tvn24.pl/0,1565454,0,2,animacja-tez-nie-d
    la-pedofilow,wiadomosc.html

  • 9. Data: 2010-01-29 23:31:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-29 21:55, Tiber pisze:
    > Kawa też? Herbata?

    Kawa też. Herbata zapewne również, choć chyba nie ma spektakularnych
    uzależnień. Nie ma również aż tak szkodliwego działania. Więc herbatę
    bym dopuścił, choć sam używam szczątkowo, bo faktycznie po teinie mnie
    telepie.

    > Mleko?

    Mleko jest środkiem odurzającym i szkodliwym? W jakim zakresie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-01-29 23:38:14
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message news:2eba3$4b636012$59647f75$347@news.upc.ie...

    > http://www.tvn24.pl/0,1565454,0,2,animacja-tez-nie-d
    la-pedofilow,wiadomosc.html

    ale to i tak sie kryje:

    "The Australian Sex Party (ASP) said Wednesday that the Australian Classification
    Board (ACB) is now banning depictions of small-breasted women in adult publications
    and films."

    australia ma ban (od wczoraj) na wszystkie strony z golymi babkami ktore maja
    male cycki + wszystkie strony ktore linkuja do takich stron...
    oczywiscie w ramach walki z pornografia dziecieca, bo sie moze kojarzyc...