  • 21. Data: 2005-05-16 13:10:04
    Temat: Re: Podatek od darowizny
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Green wrote:

    > Konkrety prosimy. Argumenty.
    >
    > Nie- zdawkowe bredzenie.

    "podatek od darowizny nie ma nic wspólnego z podatkie od spadków i darowizn"

    przeczytaj co tu jest napisane i powiedz mi jak to się ma do artykułu na
    temat podatku od zachowku.

  • 22. Data: 2005-05-16 14:59:56
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d6a63d$i83$3@inews.gazeta.pl> witek napisal(a):

    > "podatek od darowizny nie ma nic wspólnego z podatkie od spadków i darowizn"
    >

    > przeczytaj co tu jest napisane i powiedz mi jak to się ma do artykułu na
    > temat podatku od zachowku.

    Mea culpa! :) (Ale jaja!)
    Też czytałem to, co baaaaardzo chciałem przeczytać... :)
    A wzięło się mi to z tematu, którym właśnie "na dniach" się interesuję.

    Oczywiście, że się mu popląsało...

    Ja "przeczytałem" o podatku od spadków i darowizn,przeciwko podatkowi
    zachowku. Który ma coś współnego z podatkiem od spadków, ale inną wycenę.
    I ta różnica w wycenie tego podatku mi oczy "zapląsała"

    Jeszcze raz Mea culpa, za "spamowanie".

    :)

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010