  • 1. Data: 2003-12-11 00:45:28
    Temat: Podatek RTV raz jeszcze
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl>

    Witam, mam takie nietypowe pytanie do grupowiczow.
    Powiedzmy ze komornik przychodzi do mnie do domu, zajmuje telewizor na
    poczet naleznosci. I tu jest moje pytanie: czy ja w tej chwili jestem
    wlascicielem tego telewizora ? Poniewaz tak sie zastanawiam ze w tym
    moemncie powinienem isc na poczte i wyrejestrowac odbiornik i przestac
    placic haracz zwany abonamentem. Czy dobrze kombinuje ? Porsze o opinie

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2003-12-11 06:19:25
    Temat: Re: Podatek RTV raz jeszcze
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Marcin S." <t...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:br8egk$f9t$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > moemncie powinienem isc na poczte i wyrejestrowac odbiornik i przestac
    > placic haracz zwany abonamentem. Czy dobrze kombinuje ? Porsze o opinie

    Heh, a gdyby Ci zajął lodówkę (nie robią tego) to
    byś kartki na mięso w mięsnym zdał?. :)
    Abonament jest *za posiadanie* odbiornika więc
    jeśli Ci go odebrali_zajeli to go nie posiadasz i...

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Badania opinii publicznej opierają się na fałszywej przesłance,