eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkę › Poczta 'zgubiła' przesyłkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
    Date: Wed, 24 Nov 2010 22:05:47 +0100
    Organization: AGH
    Lines: 14
    Message-ID: <icjuna$a57$1@news.agh.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: forest.elektro.agh.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1290632746 10407 149.156.121.89 (24 Nov 2010 21:05:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Nov 2010 21:05:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl-PL; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Thunderbird/3.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660165
    [ ukryj nagłówki ]

    Dobry wieczór,

    koleżanka ma problem: kupiła rzecz za 160 zł na Allegro i wybrała
    przesyłkę litem poleconym priorytetowym.
    Sprzedawca wysłał towar, ale Poczta Polska 'zgubiła' go.
    Podpisując dzisiaj oświadczenie na reklamacji dowiedziała się, że będzie
    odszkodowanie, ale tylko około 100 zł.

    Co można w tej sytuacji zrobić ?
    Do kogo się zwrócić ?

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1