  • 11. Data: 2008-09-13 13:53:07
    Temat: Re: [OT] Re: Poczta zawaliła - czy dostanę odszkodowanie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    s...@a...pl pisze:

    > Z tym punktem były ponoć cyrki. Jak ktoś wysłał 31 kwietnia pocztą

    Poza tym wysłanie pisma 31 kwietnia jest bardzo podejrzane - nie ma
    takiej daty :)

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 12. Data: 2008-09-13 14:01:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Poza tym wysłanie pisma 31 kwietnia jest bardzo podejrzane - nie ma takiej
    > daty :)

    Jest w lata przestępcze. ;)

  • 13. Data: 2008-09-13 14:08:31
    Od: <s...@a...pl>

    > Poza tym wysłanie pisma 31 kwietnia jest bardzo podejrzane - nie ma takiej
    > daty :)

    Jo... :)

  • 14. Data: 2008-09-13 14:09:09
    Od: NoName <n...@n...pl>

    s...@a...pl pisze:

    > Z tym punktem były ponoć cyrki. Jak ktoś wysłał 31 kwietnia pocztą
    > polską zeznanie roczne, które docierało do US np. 10 maja, było OK. Jak
    > zrobił to przy pomocy prywatnej poczty Inpostu, termin juz nie był
    > dotrzymany.
    >
    > Czy to nie jest zalegalizowana dyskryminacja prywatnych poczt/kurierów? :)

    Nie jest poniewaz Poczta Polska jest organem administracji publicznej ?

  • 15. Data: 2008-09-13 14:10:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    NoName pisze:

    > Nie jest poniewaz Poczta Polska jest organem administracji publicznej ?

    A powyższe wynika z...?

  • 16. Data: 2008-09-15 19:55:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 13 Sep 2008 14:07:04 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nigdzie nie
    > masz podanego zagwarantowanego czasu. A jeżeli po środku wypadł Ci
    > jeszcze weekend, to 3 dni robocze to raczej ekspres niż przegięcie.

    Poczta Polska posiada usługę o gwarantowanym terminie doręczenia o nazwie
    "Pocztex". W przypadku nie wywiązania się - płacą odszkodowanie.
    www.pocztex.pl

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://tiny.pl/85vd

  • 17. Data: 2008-09-15 20:27:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > było gdyby szedł pół roku. Niestety - taki poziom usług. Nigdzie nie
    > masz podanego zagwarantowanego czasu. A jeżeli po środku wypadł Ci

    Gdzieś jednak to jest.

    Ustawa prawo pocztowe
    art. 48a
    1. Operator publiczny obowiązany jest doręczać przesyłki listowe
    przyjęte do przemieszczenia i doręczenia w ramach powszechnej usługi
    pocztowej:

    1) nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki
    listowej najszybszej kategorii;

    2) nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki
    niebędącej przesyłką najszybszej kategorii.

  • 18. Data: 2008-09-16 23:16:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Sep 2008, NoName wrote:

    > Przepraszam czy w przypadku listow poleconych nie obowiazuje data nadania

    Podziel sobie prawo na 3 części:
    - cywilne
    - administracyjne
    - karne