  • Data: 2002-03-22 02:34:20
    Temat: Poczta i zakupy
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy trafilem na odpowiednią grupę z moim pytaniem ale mam nadzieje
    że tak. Chcę zakupić urządzenie elektroniczne (konkretnie GPS) od pewnej
    osoby z Krakowa. Ma wysłać mi go pocztą. Płatne przy odbiorze przesyłki. Czy
    mam prawo przed zapłaceniem otworzyć paczkę i sprawdzić jej zawartość oraz
    włożyć baterie i sprawdzić czy działa i w razie gdyby było coś nie tak
    odmówić odebrania i zapłaty za towar ? Telefonicznie i "mailowo" osoba
    wydaje się być wiarygodna ale takie coś czasami bywa złudne. Proszę o
    odpowiedź na nurtujące mnie pytania.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Doniczka