  • Data: 2002-03-22 13:11:30
    Temat: Re: Poczta i zakupy
    Od: "Kinga" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy
    > mam prawo przed zapłaceniem otworzyć paczkę i sprawdzić jej zawartość oraz
    > włożyć baterie i sprawdzić czy działa i w razie gdyby było coś nie tak
    > odmówić odebrania i zapłaty za towar ? Telefonicznie i "mailowo" osoba
    > wydaje się być wiarygodna ale takie coś czasami bywa złudne. Proszę o
    > odpowiedź na nurtujące mnie pytania.

    Jasne. masz prawo. Powinienes poprosic kierownika poczty i t w jego
    obecnosci rozpakowac paczke. jak wezmiesz do domu i znajdziesz cegle
    (aukcje, aukcje), to juz przepadlo.
    Co prawda na poczcie moga o tym nie wiedziec - czesto nie wiedza- i
    kierownik moze ci odmowic.
    Wtedy musisz zawalczyc. Niestety nie wiem, jaki to przepis, ale na bank tak
    jest
    Powodzenia
    kinga