  • 1. Data: 2004-08-10 08:54:56
    Temat: Poczta Polska - potwierdzenie odbioru
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Jestem ciekaw czy jest jakiś przepis zabraniający poinformowanie klienta
    od kogo jest przesyłka. Zanim pokwituje się odbiór zeby nie było
    niejasności.
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 2. Data: 2004-08-10 10:08:27
    Temat: Re: Poczta Polska - potwierdzenie odbioru
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "gazebo" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jestem ciekaw czy jest jakiś przepis zabraniający poinformowanie klienta
    > od kogo jest przesyłka. Zanim pokwituje się odbiór zeby nie było
    > niejasności.

    Pierwsze slyszę - w przypadku listów poleconych zawsze pytam od kogo zanim
    go przyjmę, w przypadku paczek dostarczycel pyta "przesyłka od... za
    pobraniem....Przyjmie pani?" I nie sądze aby to byla nadspodziewana
    uprzejmość mojego listnosza bo tak dzieje sie w obu miastach w którym
    mieszkam

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-08-10 10:52:56
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> [...]
    > pobraniem....Przyjmie pani?" I nie sądze aby to byla nadspodziewana
    > uprzejmość mojego listnosza bo tak dzieje sie w obu miastach w którym

    ja sie spotkalem, pobranie to inna kwestia moim zdaniem, ale w konteksie
    tego wszystkiego jak pracownik poczty powinien opisac takie nieodebranie
    jesli po otrzymanej informacji rezygnujemy z przesylki?

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 4. Data: 2004-08-10 11:07:52
    Od: l...@v...pl

    Też mi się nie wydaje , aby to była jakaś tajemnica.

    > ja sie spotkalem, pobranie to inna kwestia moim zdaniem, ale w konteksie
    > tego wszystkiego jak pracownik poczty powinien opisac takie nieodebranie
    > jesli po otrzymanej informacji rezygnujemy z przesylki?

    W zależności od sytuacji listonosz umieści adnotację:
    * awizowano data
    * adresat wyprowadził się
    * awizowano powtórnie - korespondencja nie podjęta w terminie

    Skutek jest taki, że przesyłkę nadawca traktować może jako doręczoną (przy nie
    podjęciu w terminie) zatem nie widze sensu ukrywania danych adresata.

  • 5. Data: 2004-08-10 11:37:05
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    l...@v...pl wrote:

> [...]
    > podjęciu w terminie) zatem nie widze sensu ukrywania danych adresata.

    pewnie sie czepiam, ale to jest raczej niezgodne ze stanem faktycznym,
    mysmy jej nieodebrali po otrzymaniu informacji o nadawcy
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 6. Data: 2004-08-10 13:22:16
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    gazebo napisał(a):
> [...]

    > tego wszystkiego jak pracownik poczty powinien opisac takie nieodebranie
    > jesli po otrzymanej informacji rezygnujemy z przesylki?

    Spokojnie pisze "Adresat odmawia przyjęcia przesyłki".

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 7. Data: 2004-08-10 19:50:06
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Spokojnie pisze "Adresat odmawia przyjęcia przesyłki".

    Takie "coś" to on może zawsze napisać, nawet jeśli nie pofatygował się do
    drzwi adresata, bo mu sie nie chciało, bo winda nie działała a to 8 piętro.
    Czyżby niesprawdzalna co do prawdziwości adnotacja jakiegoś doręczyciela
    miała moc faktotwórczą?

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 8. Data: 2004-08-10 23:18:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > pewnie sie czepiam, ale to jest raczej niezgodne ze stanem faktycznym,
    > mysmy jej nieodebrali po otrzymaniu informacji o nadawcy

    Listonosz w takim wypadku pisze: "adresat odmówił przyjęcia". Spotykałem się
    wiele razy z takimi adnotacjami.

  • 9. Data: 2004-08-11 05:08:18
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Jotte napisał(a):

> [...]
    > Czyżby niesprawdzalna co do prawdziwości adnotacja jakiegoś doręczyciela

    W przypadkach, gdy odmawiałem odbioru podpisywałem się pod taką adnotacją.

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 10. Data: 2004-08-11 08:56:08
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > W przypadkach, gdy odmawiałem odbioru podpisywałem się pod taką adnotacją.

    A to co innego, rozumiem. Chociaż sam nigdy bym czegoś takiego nie podpisał.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte