  • 1. Data: 2005-09-29 10:20:32
    Temat: Poczta Polska - czy mam prawo otworzyc paczke?
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Witam,

    Mam pytanie czy mam prawo otworzyć paczkę przy pracowniku Poczty Polskiej
    (oczywiście po wcześniejszym zapłaceniu pobrania, jeżeli takowe jest) i
    otrzymać potwierdzenia co było w środku? Jeżeli tak to prosiłbym o
    podstawę prawną.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-09-29 10:28:41
    Temat: Re: Poczta Polska - czy mam prawo otworzyc paczke?
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Przypuszczam, ża pracownik nia ma obowiązku uczestniczenia w otwieraniu
    paczki (raczej napewno) i potwierdzania faktu (co było w środku). Ale po
    zapłaceniu i odbiorze paczki możesz przecież (tego Ci nikt nie zabroni)
    otworzyć paczkę tuż przy okienku i a razie znalezienia "cegły" poinformować
    o tym pracownika. W razie czego będzie to dobry świadek i to wszystko.
    Pzdr.

  • 3. Data: 2005-09-29 10:35:13
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Zbig.T" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > otworzyć paczkę tuż przy okienku i a razie znalezienia "cegły"
    > poinformować o tym pracownika. W razie czego będzie to dobry świadek i to

    Jak dobrze pamiętam było tutaj przy jakiejś okazji takie stwierdzenie, że
    można i dlatego pytam, bo chciałbym podstawę prawną.

    Jeżeli chodzi o kurierów to, to jest standard.

    Pozdrawiam
    Przemek