  • 1. Data: 2004-12-09 21:38:26
    Temat: Poborca podatkowy
    Od: Sero <s...@e...pl>

    W tej chwili przebywam poza miejscem zameldowania. Dzisiaj moja mama
    znalazła karteczkę wetkniętą do skrzynki (żaden list, a już tymbardziej nie
    polecony), na której było napisane że poborca podatkowy xxx yyy prosi o
    stawienie się w urzędzie skarbowym tym i tym.
    Mam niezapłacony mandat i prawdopodobnie sprawa tego właśnie dotyczy. Miałem
    podpisanych kilka zleceń i umów o dzieło, więc wystąpił podatek i
    prawdopodobnie będą to ściągać ze zwrotu podatku. Teraz mam pytanie:
    Czy są z tym związane jakieś koszty dodatkowe poza samym mandatem? Koszty
    komornika albo coś takiego?

  • 2. Data: 2004-12-10 07:16:49
    Temat: Re: Poborca podatkowy
    Od: v...@g...pl (T.)

    w przypadku mandatu 50 zl koszta komornicze to 5-10 zl:)

  • 3. Data: 2004-12-10 13:14:24
    Od: Sero <s...@e...pl>

    T. wrote:

    > w przypadku mandatu 50 zl koszta komornicze to 5-10 zl:)

    Ale to było 400zł :/
    Pociągną to ze zwrotu podatku?

  • 4. Data: 2004-12-10 15:03:26
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>