  • 1. Data: 2003-06-20 16:20:10
    Temat: Pobór absolwentów
    Od: "Jagoda + Grzegorz" <e...@i...pl>

    Jestem tegorocznym absolwentem uniwersytetu (rocznik 1977).
    Ostatnio wiele słyszało się o rocznikach przenoszonych do rezerwy.
    Mam do Was 3 pytania:

    1. Czy mój rocznik dostąpił tego zaszczytu?
    2. Czy to prawda, że przed obroną pracy magisterskiej nie mogą wziąć do
    wojska? Jeśli tak, to jak długo można to ciągnąć i jakie mieć papierki na
    poparcie?
    3. Czy studia zaoczne w moim przypadku (wiek) załatwiają sprawę?

    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-06-21 08:42:56
    Temat: Re: Pobór absolwentów
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    > Jestem tegorocznym absolwentem uniwersytetu (rocznik 1977).
    > Ostatnio wiele słyszało się o rocznikach przenoszonych do rezerwy.
    > Mam do Was 3 pytania:
    >
    > 1. Czy mój rocznik dostąpił tego zaszczytu?

    Nie

    > 2. Czy to prawda, że przed obroną pracy magisterskiej nie mogą wziąć do
    > wojska? Jeśli tak, to jak długo można to ciągnąć i jakie mieć papierki na
    > poparcie?

    Po uzyskaniu absolutorium stajesz sie dla WKU absolwentem i takich właśnie w
    poprzednich latach przepisywano do rezerwy ( pewnie w tym roku będzie tak
    samo ).

    > 3. Czy studia zaoczne w moim przypadku (wiek) załatwiają sprawę?

    Tak Minimum to licencjat.

    Sebasto

  • 3. Data: 2003-06-21 11:45:05
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Jagoda + Grzegorz" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Czy mój rocznik dostąpił tego zaszczytu?
    Tutaj nie chodzi o rocznik tylko o rok ukończenie studiów. Pewnie jeśli
    rozporządzenie się pojawi, to dopiero w paździrniku (tak jak ostatnio) :(

    > 3. Czy studia zaoczne w moim przypadku (wiek) załatwiają sprawę?
    Studia zaoczne nie odraczają służby wojskowej :(

  • 4. Data: 2003-06-21 23:02:19
    Od: "michael" <m...@g...pl>

    > Studia zaoczne nie odraczają służby wojskowej :(

    eee, zaoczne odraczaja tak samo jak dzienne, można se studiowac do woli i
    cie armia nie wezmie ;)
    pozdrawiam,
    michael

  • 5. Data: 2003-06-22 08:39:41
    Od: "Marcin Kłos" <q...@N...gazeta.pl>

    > Tutaj nie chodzi o rocznik tylko o rok ukończenie studiów. Pewnie jeśli
    > rozporządzenie się pojawi, to dopiero w paździrniku (tak jak ostatnio) :(

    Jest jeszcze inaczej, chodzi o kombinacje rocznika i daty ukonczenia studiow.
    W przypadku rocznika 1977 zwolnienie ze sluzby obejmowalo tych, ktorzy
    ukonczyli studia przed ktorymstam listopada 2002.

    Tak samo bylo z rocznikiem 1976 - zwolnienieni Ci, ktorzy ukonczyli przed 9
    listopada 2001. I tak samo bedzie z kolejnymi rocznikami. Jesli dopiero teraz
    skonczyles studia (absolutorium) to znaczy, ze sie troche ociagales i
    rozporzadzenie nie obejmuje Cie z automatu, ale podanie do komendanta WKU
    powinno zalatwic sprawe, bo w ostatnich latach pobor to dla nich jedynie
    problem.

    --
    pozdrawiam
    Marcin Klos

  • 6. Data: 2003-06-22 17:58:19
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "michael" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > eee, zaoczne odraczaja tak samo jak dzienne, można se studiowac do woli i
    > cie armia nie wezmie ;)

    Tzn... moze tak - zaoczne to rzeczywiscie ale nie zaoczne podyplomowe -
    wtedy juz Cie moga zabarac :(

  • 7. Data: 2003-06-22 17:59:33
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Marcin Kłos" <q...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinno zalatwic sprawe, bo w ostatnich latach pobor to dla nich jedynie

    Sadzisz, ze moga przeniesc do rezerwy przed pojawieniem sie odpowiedniego
    rozporzadzenia MON? Rok temu takie rozporzadzenie wyszlo dopiero cos okolo
    pazdziernika... :(