  • 71. Data: 2019-10-20 20:11:08
    Temat: Re: Po dwa lata od lebka za morderstwo
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 20:09, Srek pisze:

    > Za samo omijanie na przejściu należy się maksymalny wyrok, ale jak się
    > okaże że on jeszcze pas zmienił to prokurator powinien postarać się być
    > bardziej kreatywny.

    lol?

  • 72. Data: 2019-10-20 20:13:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 20:11, u2 pisze:

    > lol?

    Co cię bawi?

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2019-10-20 20:20:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 20:13, Srek pisze:

    > Co cię bawi?

    bawi ? zastanawiam się czy twoja głupota może wzrosnąć kreatywnie:)

  • 74. Data: 2019-10-21 01:33:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Już wiadomo to czego spodziewałem się od początku. Omijanie na
    > przejściu. Człowiek co z nim ruszał ze skrzyżowania kilometr wcześniej
    > pisze, że koleś jechał agresywnie, i śledził węża wyprzedzając kolejne
    > samochody. Zanim ktoś napisze, że ojciec głupek, to niech się zastanowi
    > czy jak oni na przejście wchodzili to on na pewno był na lewym pasie, bo
    > w świetle tego slalomu wcale nie jest pewne że nie wyskoczył za tego
    > zatrzymującego się. No cóż - będzie jedno wolne miejsce parkingowe pod
    > blokiem, bo kretyn parkował niedaleko mnie (a to znaczy, że miejsce znał).

    Uszkodzony, z lekka prawy róg, maska ok, szyba i prawy słupek dostały.
    Brak znaczka nad grilem. Wózek zwykle prowadzi się z przodu i pewnie
    centralnie w ten wózek wjechał. Niskie zawieszenie, ściął gościa z nóg i
    rozsmarował na szybie. Ciekawe ile bydlak popindalał. Jeśli znał teren
    to tym bardziej niepojęte.

    --
    Marcin

  • 75. Data: 2019-10-21 06:06:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > centralnie w ten wózek wjechał. Niskie zawieszenie, ściął gościa z nóg i
    > rozsmarował na szybie. Ciekawe ile bydlak popindalał. Jeśli znał teren

    Niestety w Polsce wcale nie takie niepojęte. Co więcej już objawiły się
    gnidy go broniące (na sąsiedniej grupie i twierdzące że winny jest koleś
    co się zatrzymał i piesi co wtargnęli).

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2019-10-21 09:07:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Niestety w Polsce wcale nie takie niepojęte. Co więcej już objawiły się
    > gnidy go broniące (na sąsiedniej grupie i twierdzące że winny jest koleś
    > co się zatrzymał i piesi co wtargnęli).

    Zenuś aka kogutek? Czasem ktos sie wydaje rozsądny i dopiero po dłuższej
    dyskusji widać jak się człowiek bardzo pomylił. Zmarnowany czas, niesmak
    czy inny kac, nadwyrężona klawiatura. A tu mamy pełen komfort i brak
    podobnych dylematów. Nalezy docenić.

    --
    Marcin

  • 77. Data: 2019-10-21 09:54:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://warszawa.tvp.pl/36087503/awantura-o-progi-zw
    alniajace-na-sokratesa-na-bielanach
    https://warszawawpigulce.pl/wypadek-na-bielanach-pos
    zkodowana-kobieta-zmarla-w-szpitalu/
    https://zyciestolicy.com.pl/seria-wypadkow-na-bielan
    ach/
    www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/historia-pewne
    j-ulicy-na-ktorej-zginal-pieszy-62912.html

  • 78. Data: 2019-10-21 16:49:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zenuś aka kogutek?

    Zgadłeś czy sprawdziłeś? ;)

    --
    Shrek

  • 79. Data: 2019-10-21 22:53:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zgadłeś czy sprawdziłeś? ;)

    Sprawdziłem. Jest więcej takich. Ale przyznam, że ten jest w
    zdecydowanej czołówce moich ulubionychy.

    --
    Marcin

  • 80. Data: 2019-10-22 06:24:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sprawdziłem.

    Ja w ciemno obstawiałem, że on będzie pierwszy.

    > Jest więcej takich. Ale przyznam, że ten jest w
    > zdecydowanej czołówce moich ulubionychy.

    Co ciekawe długo było pusto, pojawił się drugi mk4. To co te śmiecie
    wypisują to się ociera o podżeganie do przestępstwa (zwłaszcza chicken
    zwany kogucikiem).

    --
    Shrek