  • 31. Data: 2007-12-30 23:42:55
    Temat: Re: Po co się kupuje spółki?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    "Piotr Dembiński" dość niespodziewanie napisał(a):

    > O handlu osobami prawnymi?

    No, a ściślej biorąc udziałami w tych osobach :)

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 32. Data: 2007-12-31 02:32:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Roman Rumpel wrote:

    > No, tu już rola prawnika obsługującego transakcję, żeby to sprawdził i
    > dodatkowko zabezpieczył.

    Jak się zabezpieczysz przed "starymi ale jarymi" wekslami lub innymi
    zobowiązaniami?

    Powiedzmy po jakimś czasie zgłasza się do ciebie stado kontrahentów z
    podpisanymi przez ówczesnego prezesa umowami z których wynika że spółka ma
    zapłacić ileśtam PLN tytułem kary umownej za niewywiązanie się z czegośtam?

    p. m.

  • 33. Data: 2007-12-31 07:02:55
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał

    > Temat 'Po co się kupuje spółki'.

    To prócz tematu przeczytaj jeszcze treść pierwszego posta.
    Jesli w gazecie jest anons 'kupię spółkę' to chyba jasne jest,
    że nie chodzi o konkretną spółkę z konkretnym dorobkiem tylko
    o jakąkolwiek spółkę jako osobę prawną i nic ponad to.

  • 34. Data: 2007-12-31 08:41:51
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 31 Dec 2007 00:42:55 +0100, Roman Rumpel napisał(a):

    > No, a ściślej biorąc udziałami w tych osobach

    A tak naprawdę to chodzi o fajne miejsce w KRS ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 35. Data: 2007-12-31 12:19:03
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    mvoicem dość niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > kontrahentów z podpisanymi przez ówczesnego prezesa umowami z których
    > wynika że spółka ma zapłacić ileśtam PLN tytułem kary umownej za

    Np wpisując do umowy sprzedaży udziałów odpowiedzialnosć osobistązbywców za
    wszelkie zobowiązania nieujawnione w momencie sprzedaży udziałów?

    Coś niecos również można znaleźć pod hasłem due diligence.

    Aha - wiem, że zabezpieczenia mogą nie być skuteczne, ale staranność przy
    zakupie redukuję je do wystarczajacego poziomu.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 36. Data: 2008-01-02 06:33:52
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2007 23:34:13 +0100, Arek napisał(a):

    > a wiele spółek z o.o. ma paskudne zapisy w
    > statutach, które to utrudniają.

    Przykładowo jakie ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 37. Data: 2008-01-05 10:33:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jan 2008, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Przykładowo jakie ?

    Przykładowo o konieczności powiadomienia wszystkich wspólników
    (szukaj...) albo 30-dniowym okresie prawa do pierwokupu przez
    dotychczasowych wspólników.

    pzdr, Gotfryd