  • 1. Data: 2003-07-07 18:35:10
    Temat: Po co..na co.. podatek za psy ???
    Od: "Remek" <c...@t...cos>

    Czesc.

    Czemu ma sluzyc podatek placony za psy ?

    Czy to ma zwaniac wlascicieli od sprzatania po nich !!??
    Wala gdzie popadnie a nie jest to mile ...chyba ze ktos to lubi :)

    --
    Remek www.remig.cad.pl

  • 2. Data: 2003-07-07 19:58:58
    Temat: Re: Po co..na co.. podatek za psy ???
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

    > Wala gdzie popadnie a nie jest to mile ...chyba ze ktos to lubi :)
    A Ty jak walniesz to nie robi Ci sie milo?? Postaw sie na miejscu psa (albo
    suki)
    pzdr Robert R

  • 3. Data: 2003-07-07 21:26:25
    Od: "Maciej Muran" <t...@a...pl>

    Grazyna napisał[a]:
    > A Ty jak walniesz to nie robi Ci sie milo?? Postaw sie na miejscu psa
    > (albo suki)

    A moze nalezaloby postawic sie na miejscu wlasciciela tego psa?
    Myć ząbki i szlifować pazurki pieseczkowi to mozna, ale posprzatac chodnik
    po ulubiencu to juz nie bardzo?
    Czemu miało słuzyć to 'postawienie się na miejscu psa'?

    --
    M.M.
    System UpTime: 0 days, 1 hours, 22 minutes and 53 seconds

  • 4. Data: 2003-07-08 05:03:48
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Grazyna" <g...@w...pl> wrote
    > A Ty jak walniesz to nie robi Ci sie milo?? Postaw sie na miejscu psa
    (albo
    > suki)

    Ja mam nadzieje, ze zartowalas/es (rozdwojenie jazni masz, bo roznie sie
    podpisujesz: Grazyna i Robert).
    Jesli nie, to wez sie zastanow co by bylo jakby ludzie tak zaczeli robic...
    przeciez tez im jest wtedy milo.

    Janusz

  • 5. Data: 2003-07-08 13:09:19
    Od: "Remek" <c...@t...cos>

    Użytkownik "Grazyna" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A Ty jak walniesz to nie robi Ci sie milo?? Postaw sie na miejscu psa
    (albo
    > suki)

    To miejse suki mnie zmylilo :) Mi byloby trudno tego dokonac
    ....moze....Tobie..:)

    Ale ciagle nie mam odpowiedzi po co jest podatek za psa ???
    Czy zeby pies czul sie ze nie wali na " czarno" w naszym kraju ? :) Jest
    tu wtedy legalnie ale wtedy co zrobic z tymi bezdomnymi(nielegalnymi) ....
    wygnac na banicje ?
    Czy moze ten podatek to naprawde jest zwolnienie wlasciciela od sprzatania
    po nim ??? Do tego juz predzej dam sie przekonac widzac pozostalosci na
    chodnikach, czasami klatkach schodowych i wlascicieli spacerujacych z
    zadowolona mina ze sie stworzonko wyproznilo ...akurat pod oknem
    nielubianego sasiada.... DZIEN SWIRA !!!

    Na szczescie coraz wiecej zaczyna sie o tym mowic. O lopatkach, torebkach
    etc. etc.
    Hej

    --
    Remek
    www.remig.cad.pl

  • 6. Data: 2003-07-08 16:06:18
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    > Jesli nie, to wez sie zastanow co by bylo jakby ludzie tak zaczeli
    robic...

    ludzie już tak robią - tyle, że za g.... służy im pet

  • 7. Data: 2003-07-08 16:53:58
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Grazyna wrote:
    > A Ty jak walniesz to nie robi Ci sie milo?? Postaw sie na miejscu
    > psa (albo suki)

    a kto na to zezwala jest zakichanym debilem - sraja na chodniku itd..

    glupie kundle a jeszcze glupis wlasciciele... nie mowiac o lysych dresach z
    pitbullem bez kaganca, zaraz dzwonie na police jak to widze.

    Taka niska kultura ze ci sasiad bedzie patrzyl jak jego kundel sra mi pod
    bramka (sam ma ogrod idealny na wychodek...)

    eh nie lubie takich ludzi :(

  • 8. Data: 2003-07-08 17:06:50
    Temat: Odp: Po co..na co.. podatek za psy ???
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    > Ale ciagle nie mam odpowiedzi po co jest podatek za psa ???

    Też naiwne pytanie?? Podatek ten ściąga sie z tytyłu samego faktu posiadania
    psa, podobnie jest z podatkiem np od nieruchomości:) W państwie
    socjalistycznym ( tzn. opiekuńczym ) tak to już jest że system podatkowy
    jest rozbudowany i opadatkowuje sie co tylko sie da. A podatki przeznaczane
    są wiadomo na co- na rozbudowywanie administracji- bo przecież jedynie
    urzędnik potrafi zadbać dobrze o interesy poszczególnych obywateli!
    Obywatele sa jak wiadomo nierozsądni i trzeba sie nimi obowiązkowo
    opiekować.