  • 1. Data: 2003-07-07 16:31:47
    Temat: Na granicy
    Od: "Ela:-\)" <e...@w...pl>

    Witam!
    chodzi o toz e kiedys(10 lat temu) mialam kare do zaplacenia za
    przekroczenie granicy niemieckiej z wieksza niz dozwolona ilosc papierosow,
    kara byla na 200 marek jeszcze wtedy.
    kara nie zostala zaplacona.Wiec stad moje pytanko czy moge spokojnie
    przekroczyc granice niemiecka? nikt sie do mnie nie doczepi? ze musze
    zaplacic? w koncu minelo juz duzo czasu?
    plis pomocy , jutro mam przejsc przez granice
    Ela

  • 2. Data: 2003-07-08 01:44:54
    Temat: Re: Na granicy
    Od: "Sly" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Ela:-)" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaplacic? w koncu minelo juz duzo czasu?
    > plis pomocy , jutro mam przejsc przez granice

    Dolaczam sie do prosby, z tym ze u mnie to okres 7 lat

    --
    Sly
    Hotel Wakacyjny

  • 3. Data: 2003-07-08 16:00:11
    Od: "Ela:-\)" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Sly" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ela:-)" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > papierosow,
    > >

    > Dolaczam sie do prosby, z tym ze u mnie to okres 7 lat

> [...]

    witam!]to ja odpisze, dzisiaj bylam, przechodzilam granice takze spoko nie
    zatrzymali mnie mysle ze jakies przedawnienie jest.
    takze nie ma sie czego bac.
    pozdrawiam
    Ela