    From: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Po co..na co.. podatek za psy ???
    Date: Tue, 8 Jul 2003 18:53:58 +0200

    Grazyna wrote:
    > A Ty jak walniesz to nie robi Ci sie milo?? Postaw sie na miejscu
    > psa (albo suki)

    a kto na to zezwala jest zakichanym debilem - sraja na chodniku itd..

    glupie kundle a jeszcze glupis wlasciciele... nie mowiac o lysych dresach z
    pitbullem bez kaganca, zaraz dzwonie na police jak to widze.

    Taka niska kultura ze ci sasiad bedzie patrzyl jak jego kundel sra mi pod
    bramka (sam ma ogrod idealny na wychodek...)

    eh nie lubie takich ludzi :(