  • 1. Data: 2003-07-07 17:48:04
    Temat: Problemy z najemca i TP
    Od: "Iwona" <l...@p...gazeta.pl>

    Witam!

    Mam nastepujacy problem: w wynajmowanym mieszkaniu pozwolilam najemcy na
    zalozenie linii telefonicznej na jego nazwisko. Umowa sie skonczyla,
    osoba ta sie wyprowadzila, skonczylo sie tez zameldowanie czasowe, ale
    nadal przychodza rachunki za telefon - na adres mojego mieszkania, ale
    na jej nazwisko. Co moge zrobic w takiej sytuacji - czy mam prawo żadać
    od tepsy, aby przestali przysylac to na moj adres, bo osoba ta juz tu
    nie mieszka? Czy tepsa moze miec jakies roszczenia w stosunku do mnie
    jako wlasciciela mieszkania, w ktorym jest ta linia telefoniczna?

    Z gory dziekuje za odpowiedz,

    Iwona

  • 2. Data: 2003-07-07 20:22:12
    Temat: Re: Problemy z najemca i TP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Odeślij (odnieś) im rachunek z zaznaczeniem, że adresat wyprowadził się. Z
    tym, że rozumiem, że z telefonu tego nie korzystasz po wyprowadzeniu się
    lokatora.

  • 3. Data: 2003-07-07 21:19:17
    Od: a...@b...pl (a.sliwowska)

    TPSA nie moze miec takich zadan. Umowa o swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnych zostala zawarta miedzy dana OSOBA a TPSA.
    pzdr
    A.