  • 1. Data: 2009-01-24 16:11:26
    Temat: Plus - zmiana regulaminu czyli sąd
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sprawa dotyczy stycznia 2005 roku i wypowiedzenia umowy w/z ze zmianą
    regulaminu (znana sprawa...).

    Dziś dostałem nakaz zapłaty z dnia 20.08.2008.

    Umowa była "na firmę" (os. fiz. prowadząca DG).

    Pytanie mam takie -- czy między firmami nie obowiązuje 3-letni okres
    przedawnienia? Jeżeli tak, to czy wystarczy argumentacja o przedawnieniu?

    A jeżeli nie to rozumiem, że trzeba przedstawić dowody na zmianę regulaminu
    itd. dochodzić swoich racji wg zgromadzonych papierów?