  • 1. Data: 2009-01-24 11:15:42
    Temat: [NTG] Prośba ????
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    Wiem , że to NTG , ale od dawna grupę czytam , i z tego co widzę jest
    tutaj ludzi goszsczących . Tak więc jesli by nie sprawiało komuś na tym
    aby kliknął na ponizszy link to z góry dziękuję .
    Pod tym linkiem nie ma żadnego wirusa , strony XXX , ani innych tego typu
    rzeczy . Jesli zbierze sie odpowiednią ilośc ludzi to dostanie sie od
    RapidShare darmowe konto PREMIUM .
    Tak więc z góry dziekuje i przepraszam za mój post .
    Tutaj ten link

    http://rapidshare.abus3r.eu/50127

    Boch

  • 2. Data: 2009-01-24 14:36:01