  • 281. Data: 2010-07-30 08:19:15
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:34:47 -0500, witek napisał(a):

    > a w praktyce?

    > zgadza sie, ale to nie zmienia faktu, ze jak ci sklep sie postawi, to
    > "doraźnie" mozez co najwyzej sobie poskakac.
    > CHodziło o sam fakt, ze sie da.

    Przy takim podejściu, to nawet da się wsadzić w dupę parasol i go otworzyć.
    Gorzej będzie z jego wyjęciem.
    "jak się sklep postawi, to.." - co to za argumentacja? Ponadto, jak się
    może "sklep postawić"? :)))
    Ciebie tez może jakiś koleś na ulicy zaciukać i co? CO najwyżej PÓŻNIEJ
    będzie odpowiadał :))

  • 282. Data: 2010-07-30 13:01:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

> [...]
    > Gorzej będzie z jego wyjęciem.
    > "jak się sklep postawi, to.." - co to za argumentacja? Ponadto, jak się

    Co dalej nie zmienia faktu, że może się zdarzyć, że sklep ci odmówi
    sprzedazy i w zasadzie na miejscu nie masz żadnej szansy zmiany tego.

    > Ciebie tez może jakiś koleś na ulicy zaciukać i co? CO najwyżej PÓŻNIEJ
    > będzie odpowiadał :))

    Dokładnie tak. Z tą różnicą, że tu mogę się bronić i mam nawet atut w
    postaci obrony koniecznej.
    Co do sklepu nie masz żadnej możliwośći. Chcesz towar ukraść czy jak?
    Pobijesz sprzedawcę, weźmiesz co twoje i zostawisz mu kasę?
    No możesz, to fakt.

  • 283. Data: 2010-07-30 21:21:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 18:33:04 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Mi jak dotychczas przechodziło offline (Multibank i Alior), chyba że
    > przekroczyłem limity.

    Ba, dziś się przekonałem, że BRE w ogóle przyjął do wiadomości, że jest
    coś takiego jak offline -- poszła mi dziś tak normalna (czipowa)
    transakcja ichnim masterkardem.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 284. Data: 2010-08-01 15:49:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-07-28, Leszek Kowalski <k...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Jakie offline. Po prostu nie podajesz PIN-u.
    > Transakcja jest autoryzowana (bynajmniej u mnie tak było - McDonald, Żabka,
    > Matras).

    Pozostaję jednak przy swoim zdaniu. Zarówno szybkość autoryzacji jak i kod
    na paragonie wskazywały na transakcję offline w moich paypassach. Choć nie
    przeczę, że niektóre z nich mogą wymuszać autoryzacje online.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 285. Data: 2010-08-03 14:24:54
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Bzdura, chyba że jest to odmowa sprzedaży "bez powodu". Jaki może być to
    > powód wystarczający sądowi czytaj wyżej.

    Ale ten powód musi być podany_zanim_klient dokona decyzji o zakupie.
    A nie w momencie, gdy będzie już kupował.

  • 286. Data: 2010-08-03 14:30:16
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał

    > Dokładnie. Lepsze wrażenie sprawia człowiek który prosi o rozmiane
    > pieniędzy niż kupuje zapałki za 10 groszy i rzuca 100zł banknot :-)

    Ale niestety prośba o rozmianę w 99% przypadków spotyka się ze stanowczą
    odmową.
    Ja w takim wypadku, jeśli faktycznie MUSZĘ rozmienić banknot, niestety, ale
    właśnie kupuję jakiś drobiazg.
    O dziwo wówczas drobne się "jakoś" znajdują w kasie ;-)