  • 191. Data: 2010-07-26 21:54:14
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl>

    > Nie... karta mozesz placic jesli sklep ja zaakceptuje, masz natomiast
    > prawo placic gotowka.
    > Sklep moze ci odmowic platnosci karta na 100 roznych sposobow i nic nie
    > zrobisz, natomiast platnosci gotoka nie moze odmowic.

    A nie może ten sklep czasem wymagać zapłaty w naturze ? :-)

  • 192. Data: 2010-07-26 21:55:13
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl>

    > Płatność kartą to w wielu miejscach nie jest default, a raczej dodatek.
    > Tak samo jest z limitem kwotowym. Równie dobrze mógłbyś żądać wyraźnej
    > informacji, że sklep nie przyjmuje walut obcych :>

    To może i że polską przyjmuje ROTFL

  • 193. Data: 2010-07-26 21:57:05
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl>

    > No i moze to dokonac po ujszczeniu oplaty prowizyjnej - w czym problem?

    Równie dobrze można pobierać prowizję od wpłaty gotówkowej. Takie za
    przeproszeniem pierdolenie i tyle.

  • 194. Data: 2010-07-26 21:58:13
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik <b...@n...pl>

> [...]
    > Prowizja i opłata stała powodują, że transakcje są nieopłacalne przy
    > kwotach poniżej 10 zł. Swoją dolę bierze Visa/EuroCard, dolę bierze
    > operator płatności. Więc z tych 10 zł płaconych kartą 25% jest płaconych
    > przez za transakcję. Przy marży 20 - 25% okazuje się, że sklep musi
    > dopłacać. Większe sklepy i sieci mogą negocjować lepsze warunki z
    > operatorami, małe sklepy nie mają tej możliwości. Więc de facto są
    > zmuszane do takiej polityki. Pytanie, co jest lepsze dla klienta -
    > możliwość płacenia kartą powyżej 10 zł czy brak możliwości płacenia kartą?

    Małe mogą być stratne na samym wynajęciu terminala

  • 195. Data: 2010-07-26 22:00:35
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl>

    > A dlaczego masz kupować w tym akurat sklepie?

    A dlaczego by nie ?

    > Kupuj tam, gdzie akceptują kartę nawet przy kwocie 1 zł.

    A ja wolę tam, gdzie mi wygodnie

    > Ale to klient się tylko nawkurza, a sklep będzie miał to w nosie :)

    Zależy czy klient chce się wkurzyć. Jeśli przyjdzie by powkurzać obsługę
    sklepu to ... sam pomyśl

  • 196. Data: 2010-07-26 22:04:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i2l0i8$vo2$1@news.net.icm.edu.pl niusy.pl
    <f...@o...pl.invalid> pisze:

    > sam pomyśl
    Nie da rady, to młot i cham.
    Równie dobrze można żądać aby sam pofruwał.

    --
    Jotte

  • 197. Data: 2010-07-26 22:06:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Jaroszuk wrote:

    > Wiesz, ostatnio (po akcjach VISA i MasterCard z prowizjami za transakcje
    > w bankomatach), troszkę się tutaj pozmieniało.

    Jak ktoś ma ochotę to sobi może poczytać ile VISE i MasterCard bedzie
    kosztowała "prowizja za przewalutowanie".
    Komuś się nie spodobało, że tak drogo.

    http://www.ccfsettlement.com/home/

  • 198. Data: 2010-07-26 22:07:31
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał

    > A dlaczego by nie ?

    A mnie to rybka. Kupuj choćby od "ruskich" na rynku. Płacąc kartą ofkors
    ;-)

    > A ja wolę tam, gdzie mi wygodnie

    Najwyraźniej jednak tam, gdzie nie akceptują karty poniżej jakiegoś limitu,
    nie jest Ci wygodniej.
    W przeciwnym razie byś nie marudził :)

    > Zależy czy klient chce się wkurzyć.

    Jeśli nie chce, to wszystko gra.

    > Jeśli przyjdzie by powkurzać obsługę sklepu to ... sam pomyśl

    Jeśli chodzi o mnie, to upierdliwe żądania akceptacji karty w sytuacji, gdy
    jej nie mogę przyjąć, nie tyle by mnie wkurzyły, ile wywołały ziewanie ;-)

    Pozdrawiam
    K.

  • 199. Data: 2010-07-26 22:09:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Jaroszuk wrote:

    > To że nie należy pisać reklamacji do wydawcy karty, tylko do instytucji
    > obsługującej płatności w danym sklepie.
    >
    > Żeby było "obrazkowo" - jak Ci pani w salonie plusa odmówi wykonywania
    > rozmów krótszych niż 20 minut to poskarżysz się do Nokii czy do Polkomtela ?

    to zależy kto tej pani tak kazał mówić.
    Bo może sie okazać, że ani tu ani tu nie ma sensu.
    Gdyby operatorów było tylu co okolicznych sklepów, to najprawdopodobniej
    nigdzie bym sie nie poskarżył, tylko spakował walizki i poszedł do innej
    piaskownicy.

  • 200. Data: 2010-07-26 22:11:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Ale dlaczego nie jesteś stroną? Dostajesz gazetkę sklepiku "Grosik" zza
    > rogu. W gazetce masz informację, że Grosik przyjmuje płatności kartami,

    no i przyjmuje.

    analogicznie sklepy na reklamówkach robią obniżkę o 70% (w domyśle:
    jednego towaru).

    > a na innej stronie ofertę promocyjną bździągwy za 9,95. Idziesz do
    > sklepu, prosisz o bździągwę i chcesz płacić kartą. I...

    i jak wyzej.
    idziesz do sklepu i okazuje sie, że bźdźiągwa wcale nie jest tańsza o
    70%, a wręcz odwrotnie.