    From: "TK" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Platforma tonie
    Date: Wed, 23 Jan 2008 08:03:24 +0100

    Też słyszałem na ten temat co nieco szanowny Panie. Ale trzeba poznawać
    ludzi po czynach.
    Gdy PIS było u władzy miałem jeszcze nadzieję teraz już żadnej.

    Poza tym nie sądzę aby PIS weszło kiedykolwiek w koalicję z PO.
    PIS moim zdaniem reprezentuje narodowy nurt polskiej polityki, natomiast PO
    nurt taki, że "co by tu zrobic aby zarobić, grunt do dobry geszeft".
    Co Pan na to?