  • 1. Data: 2009-11-02 15:29:59
    Temat: Plagiat stron WWW
    Od: "aqq" <a...@w...pl>

    Witam,
    co można traktować jak "plagiat" strony www?
    Mamy stronę X, która ma określony szablon i funkcjonalności.
    Mamy stronę Y, która posiada podobną kolorystykę i funkcjonalności serwisu
    X.

    Czy strona Y jest plagiatem strony X? Jakie są granice "plagiatu" stron.
    Dodatkowo, jeżeli stworzyłbym serwis podobny do Allegro.pl - z podobnym
    układem i funkcjonalnościami (jak np. http://www.aukcjetv.pl/) to co może
    grozić za taki plagiat?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-02 15:56:01
    Temat: Re: Plagiat stron WWW
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > Czy strona Y jest plagiatem strony X? Jakie są granice "plagiatu" stron.
    > Dodatkowo, jeżeli stworzyłbym serwis podobny do Allegro.pl - z podobnym

    jak dla mnie to nie jest plagiat - nie widze podobienstwa. napisales sam
    soft lub kupiles go? twoja praca. jesli ja namaluje obraz ludzao podobny do
    mony to kazdy bedzie mogl mnie cmoknac - to praca ktora nie jest kopia,
    nawet jesli malowalbym ja patrzac sie na nia. co innego akbym nazwal swoj
    obraz tak jak pierwowzor lub podszywal sie pod niego.
    IMO mozesz sbie spokojnie olac ten problem.
    Dla przykladu adico.pl (nieistniejace juz) ebay aukcje24 swistak - to
    wszystko serwisy z taka sama funkcjonalnoscia
    jak nie sa opanowane to smialo mozesz robic co ci sie zwniue podoba