  • 1. Data: 2009-11-01 17:08:43
    Temat: Konieczność tłumaczenia faktur z zagranicy?
    Od: Rafał K. <r...@g...com>

    Zapytałem o to w temacie na innej grupie:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo.podatki/
    browse_thread/thread/da4c741c3c1ecaa5#
    ale zapytam jeszcze raz, bo na grupie pl.soc.prawo chyba lepiej
    pasuje :)

    Zakupiłem w tym miesiącu program komputerowy z USA w wersji
    elektronicznej - czyli import usług. Czy ta faktura przed wpisaniem do
    KPiR oraz innych ewidencji musi być przetłumaczona na język polski?
    Czy tego tłumaczenia musi dokonać tłumacz przysięgły?

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Wyniki lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat