    From: "Heronymus" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Płace w firmie
    Date: Mon, 12 Jun 2006 13:00:20 +0200

    Mam taką sytuację.

    Pracuję w firmie (nr 1) na pełen etat (umowa o pracę na czas nieokreślony).
    Firma planjue zrobić takie coś.
    Mam mieć zmieniona umowe na pół etatu, a na drugie pół mam pracować w innej
    firmie (nr 2). Firma nr 2 ma mi płacić pensje za pół etatu, a firma nr 1 ma
    jej zwracać te pieniądze i wpisywać mi je jako szkolenie. Dodatkowo mam
    podpisaną lojalkę, że jeżeli będę się chciał zwolnić, to muszę oddać firmie
    nr 1 wszelkie koszta, które poniosła na moje szkolenia przez ostatnie trzy
    lata (w pełnej wysokości). Pytanie czy jest to zgodne z prawem i jak
    ewentualnie będzie można walczyć o swoje w końcu pieniądze (te które są mi
    dopisywane do szkoleń, a które legalnie zarobiłem w firmie nr 2)

    Pozdrawiam

    Heronymus