  • 1. Data: 2004-09-26 09:23:48
    Temat: Pismo o przyspieszenie rozpatrzenia skargi komorniczej
    Od: "JanuszS" <g...@p...pl>

    Witam
    Jak napisac pismo z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia skargi komorniczej.
    Od 6 miesiecy mój samochód bezprawnie zajęty niszczeje na parkingu. Jak mam
    nazwać to pismo i jakie ważniejsze paragrafy w nim umieścić? Pomocy. To nie
    jest byle jaki samochód tylko Renault 5 GTTurbo złoto-niebieskie.
    Pytanko drugie: jak napisac pismo z prośbą o wydanie przez komisariat
    policji ksera protokołu z interwencji, w której brali udział policjancji,
    interwencji kiedy zabierali mi samochód. Komornik sfałszował protokół
    zajęcia i takie ksero interwencji byłoby potwierdzeniem ze ja byłem na
    miejscu zajęcia.

    Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam was. JanuszS