  • 1. Data: 2009-05-05 09:44:09
    Temat: Pismo kierowane do Rady Miasta, a odpowiada sam Burmistrz
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Co zrobic w wypadku kiedy zwracam sie do rady w sprawie rozpatrzenia
    jakiejs kwestii dot. mojej dzialalnosci, a dostaje odpowiedz od
    burmistrza ktory to sam podejmuje w tej sprawie decyzje?
    Ten dziala na niekorzysc i utrudnia prowadzenie dzialalnosci
    Sa jakies instytucje odwoławcze?

  • 2. Data: 2009-05-05 10:25:53
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    KK pisze:
> [...]
    > burmistrza ktory to sam podejmuje w tej sprawie decyzje?
    > Ten dziala na niekorzysc i utrudnia prowadzenie dzialalnosci

    IMHO - odpowiedział właściwy organ. Organem wydającym decyzje w sprawach
    indywidualnych jest: prezydent, wójt, burmistrz, a nie rada miasta.
    Na odwołanie od decyzji masz 14 dni.
    Może mnie ktoś zweryfikować? z procedurą administracyjną miałem do
    czynienia za czasów arki Noego.
    tomasz

  • 3. Data: 2009-05-05 10:29:00
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> naskrobał/a w news:gtp1pb$jnf$1@news.wp.pl:

> [...]
    > burmistrza ktory to sam podejmuje w tej sprawie decyzje?
    > Ten dziala na niekorzysc i utrudnia prowadzenie dzialalnosci

    Jest jakieś pouczenie?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 4. Data: 2009-05-05 10:36:01
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Goomich pisze:
    > KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> naskrobał/a w news:gtp1pb$jnf$1@news.wp.pl:

    > Jest jakieś pouczenie?

    NIE
    A nie jest tak ze skoro pismo idzie do rady to rada powinna decydowac na
    posiedzeniu, a nie burmistrz? Po co ona jest w koncu ?

  • 5. Data: 2009-05-05 10:42:10
    Od: <s...@a...pl>

    > A nie jest tak ze skoro pismo idzie do rady to rada powinna decydowac na
    > posiedzeniu, a nie burmistrz? Po co ona jest w koncu ?

    Decydować powinien organ władny decydować. Możesz np. złożyc skargę na
    burmistrza do starosty, a on i tak przekaże komu innemu do rozpatrzenia. Nie
    jest bowiem władny tego rozpatrywać.

  • 6. Data: 2009-05-05 10:45:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 05 May 2009 12:36:01 +0200, KK napisał(a):

    > A nie jest tak ze skoro pismo idzie do rady to rada powinna decydowac na
    > posiedzeniu, a nie burmistrz? Po co ona jest w koncu ?

    Powinien decydować ten, kto zgodnie z prawem jest do tego powołany. Jeśli
    sprawa leży w gestii burmistrza, to burmistrz. Rada ma swoje sprawy do
    załatwiania.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-05-05 10:53:36
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    s...@a...pl pisze:

    > Decydować powinien organ władny decydować. Możesz np. złożyc skargę na
    > burmistrza do starosty, a on i tak przekaże komu innemu do rozpatrzenia.
    > Nie jest bowiem władny tego rozpatrywać.

    Ale o zroznicowaniu stawki podatku powinna decydowac rada a nie
    burmistrz. Podobnie w przypadku mozliwosci zbycia nieruchomosci bez
    przetargu. Prosilem rade o rozpatrzenie tej kwestii a odpowiedzial
    burmistrz ze nie ma takiej mozliwosci podczas gdy ustawa mowi jasno ze
    jest - tzn rada moze zdecydowac o takiej mozliwosci

  • 8. Data: 2009-05-05 11:08:23
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    tomasz karśnicki <t...@w...pl> naskrobał/a w

    > Może mnie ktoś zweryfikować? z procedurą administracyjną miałem do
    > czynienia za czasów arki Noego.

    Wydawałeś decyzję w sprawie jej budowy?