  • 1. Data: 2009-05-05 10:45:05
    Temat: Taksa notarialna - akt notarialny o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c.
    Od: "Roman Maternik" <r...@n...ru>

    Witam,
    telefonowałem do kilku biur notarialnych i w każdym podano mi inną kwotę
    opłaty za sporządzenie aktu notarialnego o poddaniu się egzekucji w trybie
    art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c. Mam w związku z tym pytanko: gdzie znajdę aktualną
    taksę notarialną? A może ktoś z Was powie ile powinienem zapłacić za w/w akt
    notarialny? kwota egzekucji to 25 tys. na trzy lata, o ile ma to znaczenie,
    to akt ten ma byc zabezpieczeniem umowy o przyznanie jednorazowo środków na
    podjęcie działalności gospodarczej.

    --
    pozdrawiam
    Roman

  • 2. Data: 2009-05-05 13:14:01
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Maternik" <r...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > to znaczenie, to akt ten ma byc zabezpieczeniem umowy o przyznanie
    > jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.

    Zalezy od notariusza. Wybierz najtańszego.

  • 3. Data: 2009-05-05 13:30:37
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 5, 3:14 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Roman Maternik" <r...@n...ru> napisał w
    wiadomościnews:gtp608$d8$1@mx1.internetia.pl...> Witam,

    > Zalezy od notariusza. Wybierz najtańszego.

    Bylem w kilku sklepach, w kazdym bulka maslana jest w innej cenie....

    A serio - okreslona jest jedynie maksymalna taksa. Wiec wybierz
    najtanszego i juz. Nie zdarza sie [co do zasady] zeby ktos chcial
    wiecej jak maks ;)))

  • 4. Data: 2009-05-05 14:16:28
    Od: "Roman Maternik" <r...@n...ru>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    > A serio - okreslona jest jedynie maksymalna taksa. Wiec wybierz
    > najtanszego i juz. Nie zdarza sie [co do zasady] zeby ktos chcial
    > wiecej jak maks ;)))

    Dzięki, zdaję sobie z tego sprawę i właśnie stąd wzięło się moje pytanie o
    aktualną taksę notarialną, bo nigdzie nie znalazłem tak wysokiej stawki jak
    ta którą zaproponowało mi jedno z biur. To gdzie szukać aktualnych stawek
    notarialnych?

    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-05 14:39:15
    Od: "Roman Maternik" <r...@n...ru>

    Użytkownik "Roman Maternik" <r...@n...ru> napisał w wiadomości

    Taksę znalazłem tu: http://www.rp.pl/temat/84071.html (mam nadzieję, że jest
    aktualna) co ciekawe ani jedno biuro nie podało mi ceny za tę usługę niższej
    lub równej maksymalnej stawce podanej w rozporządzeniu, wszędzie stawka była
    wyższa niż dozwolona.
    Mam pytanko, czy ktoś mógłby polecić notariusza z Warszawy lub okolic z
    którym można rozmawiać o uczciwej stawce za usługę?

    --
    pozdrawiam
    R.

  • 6. Data: 2009-05-05 15:13:03
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 5, 4:39 pm, "Roman Maternik" <r...@n...ru> wrote:
> [...]
    > Mam pytanko, czy ktoś mógłby polecić notariusza z Warszawy lub okolic z
    > którym można rozmawiać o uczciwej stawce za usługę?

    E to cos sie nie dogadalismy, ja tam ostatnio widze, ze sie placi
    ponizej... Moze kwestia VAT [do tych stawek trzeba doliczyc VAT].

  • 7. Data: 2009-05-05 15:30:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

  • 8. Data: 2009-05-05 15:58:23
    Od: "Roman Maternik" <r...@n...ru>

    > No i za wypis tez sie placi. Plus vat.

    VAT jak najbardziej biorę pod uwagę, ale kwoty wg taksy 744zł (brutto) i
    podane przez miłe panie via telefon "ponad 900zł" różnią się cokolwiek i to
    na moją niekorzyść, bo odpis zdaje się nie kosztuje ~200zł.
    Przy okazji, to gdzie znajdę takiego miłego notariusza co kasuje o tak:
    "widze, ze sie placi ponizej."?

    --
    pozdrawiam
    R.

  • 9. Data: 2009-05-06 13:50:55
    Od: "Anna S." <a...@g...pl>

    Roman Maternik <r...@n...ru> napisał(a):

> [...]
    > na moją niekorzyść, bo odpis zdaje się nie kosztuje ~200zł.
    > Przy okazji, to gdzie znajdę takiego miłego notariusza co kasuje o tak:

    od kwoty 25tys nie wychodzi mi nic innego tylko 610zł do tego treba dodać
    wypisy co najmniej 2 po 3 strony każdy (przykładowo!) tj 36zł. Suma tych
    dwóch + Vat 22% daje 788,12zł.
    Należy pamiętać że stawki taksy można z notariuszem negocjować... powodzenia

  • 10. Data: 2009-05-06 14:08:43
    Od: "Roman Maternik" <r...@n...ru>

    Użytkownik "Anna S." <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwóch + Vat 22% daje 788,12zł.
    > Należy pamiętać że stawki taksy można z notariuszem negocjować...

    Wielkie dzięki.

    --
    pozdrawiam
    R.