  • 31. Data: 2016-07-29 19:53:52
    Temat: Re: Piractwo kwitnie na polskich wsiach
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-29 o 15:39, J.F. pisze:

    > Przy czym ...
    > -jesli dobrze widze, to dozwolony uzytek jest i malorolny moze sobie
    > obsiac wlasnym plonem bez oplaty,

    Ale fizycznie nie istnieje na rynku własna bez opłaty.
    Kuriozalne jest domniemanie winy.

    > -jak na razie to chyba ciagle nie dopadli, a jedynie strasza ...

    Są spraw w sądach i prawnicy już zwietrzyli kaskę :-)

  • 32. Data: 2016-08-04 12:03:25
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tak swoją drogą to ile razy spotykałem paniusię z US (lub "dwójkę kontrolną") to się
    zastanawiałem, jak w takiej instytucji można zatrudniać po zawodówce (dotyczy
    starszego pokolenia, młodsze jest po licencjatach i równie niekompetentne).

    -----
    > To dokładnie tak jak kiedyś Urzędy Skarbowe naliczały firmom kary za ukrycie
    dochodu powstałego z zainstalowania darmowego Open Office, bo przecież powinien kupić
    MS Office.