  • 1. Data: 2016-07-20 17:28:08
    Temat: Skladanie reklamacji w InPost (PGP).
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ćwiczył ktoś może, inne niż przez www, czyli po prostu listowne?
    W przypadku Poczty można złożyć pismo z reklamacją w dowolnym urzędzie, pójdzie bez
    opłaty (i bez koperty nawet), sprawdzone.
    W przypadku InPostu jakoś sobie nie wyobrażam składania pisma reklamacyjnego w
    agencji - ale może się mylę?
    I... wysłać im polecony... Pocztą Polską ;-)) czy Inpostem ;-))
    Najważniejsze: na jaki adres?

    Co do istoty reklamacji: listy polecone wysyłane do sp. z o.o. są odbierane przez
    osobę niewystępującą w KRS, więc chcę jako nadawca zapytać tego operatora o podstawę
    wydania listów poleconych przez doręczyciela InPostu / w punkcie oddawczym Inpostu (w
    agencji) takiej być może nieuprawnionej osobie.

  • 2. Data: 2016-07-20 21:50:14
    Temat: Re: Skladanie reklamacji w InPost (PGP).
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-20 o 17:28, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    wydania listów poleconych przez doręczyciela InPostu / w punkcie oddawczym Inpostu (w
    agencji) takiej być może nieuprawnionej osobie.

    W sensie, że jak wyślesz poleconym reklamację do Inpostu, to tylko pan
    Brzoska mógłby ją odebrać? Może to i lepiej, pisanie na Berdyczów to
    chyba najlepszy kierunek twoich żali.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-07-20 23:22:29
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie w miejscu (siedzibie) działalności, lecz w placówce oddawczej?
    IMHO potrzebne upoważnienie do odbioru przesyłki(-ek) (w PP nazywa się to
    "pełnomocnictwem pocztowym"), i właśnie o to chcę zapytać.
    W PP mam drogę reklamacyjną przećwiczoną (jak i oni mają przećwiczone odpowiedzi ;)),
    a w InPoście/PGP nie.

    -----

  • 4. Data: 2016-07-20 23:29:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-20 o 23:22, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    "pełnomocnictwem pocztowym"), i właśnie o to chcę zapytać.
    > W PP mam drogę reklamacyjną przećwiczoną (jak i oni mają przećwiczone odpowiedzi

    W PP wystarczy "pieczątka".

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-07-20 23:34:58