  • 1. Data: 2016-07-21 22:50:38
    Temat: dotyczy Iwony Wieczorek
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://e-reporter.pl/index.php/item/2383-ona-poszla-
    po-smierc

    "Czy w 6 lat od zniknięcia Iwony Wieczorek można jeszcze dotrzeć do
    nowych faktów i wyjaśnić tę tajemniczą sprawę? Jestem pewien, że tak
    właśnie wkrótce się stanie. Ta zagadka nie jest tak bardzo
    skomplikowana, jak może się pozornie wydawać. Materiał zebrany w czasie
    naszego śledztwa może pomóc w odnalezieniu ciała dziewczyny oraz ujęciu
    jej morderców. Może to nastąpić w ciągu najbliższych tygodni, a nawet dni."

    Trzeba będzie kupić w kiosku tę gazetę, bo widzę, że kupić i czytac
    online nie można :-(

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-07-22 09:33:00
    Temat: Re: dotyczy Iwony Wieczorek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-07-16 o 22:50, Animka pisze:
> [...]
    > jej morderców. Może to nastąpić w ciągu najbliższych tygodni, a nawet dni."
    >
    > Trzeba będzie kupić w kiosku tę gazetę, bo widzę, że kupić i czytac

    Nie sądzę, by tam coś mądrego napisali. Jakby wiedzieli cokolwiek
    konstruktywnego, to by ciało znaleziono. Biją pianę, by wzbudzać na nowo
    zainteresowanie.

  • 3. Data: 2016-07-22 16:50:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    po-smierc

    > Nie sądzę, by tam coś mądrego napisali. Jakby wiedzieli cokolwiek
    > konstruktywnego, to by ciało znaleziono. Biją pianę, by wzbudzać na nowo
    > zainteresowanie.
    Pewnie tak.

    Tutaj trochę więcej napisali:

    http://expresselblag.pl/wydarzenia/region/sensacyjne
    -ustalenia-ws-zaginiecia-iwony-wieczorek-reporterzy-
    sledczy-wskazali-podejrzanych-i-miejsce-ukrycia-zwlo
    k/

    --
    animka