  • 31. Data: 2002-07-17 18:53:01
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie w szkole
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 15 Jul 2002 06:09:58 +0000 (UTC)), Marcin
    Wieczorek <i...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >A to juz patologia.

    A kto mówi, że nie? Ale do tego prowadzi sponsorowanie. Jak gość ma
    tytuł trenera MSa i ma obowiązek mówienia dobrze o MS, to co ma robić?

    >Ja na Uniwerku Slaskim (Wydzial Fizyki)

    Kurde, wydawało mi się, że Ty z W-wy jesteś...

    >mialem przez semestr na systemach operacjnych wykladane windowsy
    >(na cwiczeniach 98 na wykladach takze NT). Ale w semestrze kolejnym
    >uczciwie zademonstrowano nam systemy unixowe - na przykladzie Linuxa
    >oczywiscie ;)

    U mnie niestety dwa semestry Windows. Na szczęście Jego Microsoftencja
    się nie pofatygował na żadne ćwiczenia, tylko ochroniarzy zatrudniał,
    więc olewaliśmy ćwiczenia równo...

    >Ale poniewaz zrobil sie juz offtopic to proponuje zakonczyc dyskusje -
    >przynajmniej na tej grupie ;)

    Oki. Zrobiłem przekierowanie na wiadomo gdzie...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)