  • 1. Data: 2002-07-09 17:04:21
    Temat: Wypowiedzenie najmu vs data pewna
    Od: "Bartek eN" <w...@t...net.pl>

    W 1998roku podpisałem umowę najmu lokalu z Wojskową Agencją Mieszkaniową na
    okres 10 lat. Nieruchomość została sprzedana w 2001r., po 3-ch miesiącach
    nowy właściciel wymówił mi umowę najmu mimo, że umowa kończy się w kwietniu
    2008roku.

    Czy w zwiazku z tym umowa z Wojskową Agencją Mieszkaniową spełnia kryterium
    daty pewnej ( stempel Agencji to pieczęć okrągła z godłem państwowym w
    środku,a wiec jest chyba dokumentem urzedowym ) ?.

    W polowie 2001roku rejestrowałem ponownie firmę w Urzędzie Dzielnicowym
    (zmiana dotycząca spółek cywilnych). Do rejestracji tej była potrzebna kopia
    umowy najmu lokalu. Kopię tą zostawiłem wraz z innymi wymaganymi
    dokumentami. Obecnie wystąpiłem do Urz. Dzielnicowego i otrzymałem
    zaświadczenie, że złożyłem w tym urzędzie kopię tej właśnie umowy w połowie
    ub. roku.

    Czy zaświadczenie to pozwala na stwierdzenie jednoznaczne, że mam umowę z
    datą pewną ?
    Pozdrawiam

    Bartek

    PS Wybieram sie jutro do adwokata, ale interesuje mnie co Wy o tym myslicie.