  • 1. Data: 2003-11-19 09:28:37
    Temat: Pilnie pomocy -> Syndyk a dochodzenie
    Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl>

    Witam wszystkich.
    Mam takie oto pytanie. Czy jak wchodzi syndyk do firmy. To czy bedzie sie
    przygladal jak sie stalo ze majatek wyparowal lub stal sie wlasnoscia nowej
    firmy?
    Co mozna zrobic by majatek ktory miala stara spolka i przekazala go do
    nowej spolki za grosze (Biegly stwierdzil ze AS400 jaki posiadala stara
    firma nie ma wartosci handlowej i przeszedl za darmo)

    Co mozna zrobic by jakos majatek zostal przywrocony do starej firmy. Sprawa
    upadlosci jest jeszcze w sadzie wiec jeszcze staram sie przez komornika
    sciagnac cokolwiek ale jak wiem w starej firmie pozostalo jedno biurko i
    jedno krzeslo. A wczesniej byl to spory majatek.

    Pozdrawiam
    AJA