  • 1. Data: 2003-11-19 08:03:48
    Temat: egzekucja wyroku
    Od: "maciek" <m...@o...pl>

    Witam.
    Wygrałem sprawę w sądzie, otrzymałem juz wyrok sądu, osoba skazana ma
    mi oddać koszty poniesione w sprawie o które oczywiscie wystąpiłem,
    czy najpierw sie dogadać, czy odrazu złożyc sprawę do komornika jeżeli
    tak to co muszę przygotować i jak długo to trwa no i jakie są koszty
    komornika.

    --
    maciek

  • 2. Data: 2003-11-19 17:59:59
    Temat: Re: egzekucja wyroku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeżeli jest sensowna możliwość, to się dogadać. Egzekucja komornicza nie
    zawsze jest skuteczna.

  • 3. Data: 2003-11-20 08:31:53
    Temat: Odp: egzekucja wyroku
    Od: "maciek" <m...@o...pl>

    A kiedy egzekucja komornicza może byc nie skuteczna.

  • 4. Data: 2003-11-27 18:31:57
    Od: pige<p...@o...pl>

    koszty komornicze obciąża dłużnika .jeżeli nic nie wyegzekuje można
    skorzystać z usług firmy windykacyjnej , to na ogół wiąże się z jakimiś
    kosztami i nie gwarantuje zwrotu długu, można w ostateczności
    spróbować sprzedać dług /50-80%/ wartości nominalnej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info