  • 1. Data: 2003-11-19 08:59:02
    Temat: Narodowy fundusz zdrowia ZUA
    Od: Adam Durok <a...@f...com.pl>

    nie wiem czy dobrze wybralem grupe - mam taki problem.
    spoznilem sie z odbiorem karty chipowej w przychodni i teraz musialem ja
    odebrac w NFU glownym.
    babka kazala mi doniesc potwierdzona kopie ZUA.
    co to jest? skad to wziasc? przez kogo ma to byc potwierdzone?

    z gory dzieki za pomoc
    adam

  • 2. Data: 2003-11-19 11:26:41
    Temat: Re: Narodowy fundusz zdrowia ZUA
    Od: "Kasia Mikolajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Uzytkownik "Adam Durok" <a...@f...com.pl> napisal w wiadomosci
    > spoznilem sie z odbiorem karty chipowej w przychodni i teraz musialem ja
    > odebrac w NFU glownym.
    > babka kazala mi doniesc potwierdzona kopie ZUA.
    > co to jest?

    Zgloszenie Ciebie do ubezpieczen przez Twojego pracodawce. O ile sie nie
    myle to jeden egzemplarz zostaje u pracodawcy, a drugi wysyla on do ZUS-u
    (albo zanosi osobiscie i wtedy ma na swoim egzemplarzu
    potwierdzenie=pieczatke ZUS).

    > skad to wziasc?

    Chyba tylko od pracodawcy, bo ZUS raczej "swojego" egzemplarza nie wyda.

    > przez kogo ma to byc potwierdzone?

    Jw. Przez ZUS. Ale pracodawca mógl wyslac zgloszenie listem poleconym, wiec
    wtedy nie wiem, czy wystarczy nr listu poleconego? Dowód nadania?
    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2003-11-19 18:05:10
    Od: "Madalta" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia Mikolajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:bpfk7m$ir8$1@druid.ceti.pl...

    > Jw. Przez ZUS. Ale pracodawca mógl wyslac zgloszenie listem poleconym,
    wiec
    > wtedy nie wiem, czy wystarczy nr listu poleconego? Dowód nadania?

    No i istnieje jeszcze możliwość wysłania zgłoszenia ZUA przekazem
    elektronicznym.
    Najlepiej zgłosić się do pracodawcy i wziąć od niego kopię ZUA z pieczątką
    firmową i jego podpisem.

    Pozdrawiam
    Madalta