  • 1. Data: 2004-05-11 15:31:25
    Temat: Wizja lokalna
    Od: "Shrek" <v...@g...pl>

    Witam

    Czy ktoś się może orientuje, gdzie można znaleźć przepisy dotyczące wizji
    lokalnej? I ewentualnie zasady jej przeprowadzania?
    Jakoś nigdzie nie mogę nic znaleźć na ten temat :/

    Pozdrawiam
    Shrek

  • 2. Data: 2004-05-11 18:27:23
    Temat: Re: Wizja lokalna
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Shrek napisał:

    > Witam
    >
    > Czy ktoś się może orientuje, gdzie można znaleźć przepisy dotyczące wizji
    > lokalnej? I ewentualnie zasady jej przeprowadzania?
    > Jakoś nigdzie nie mogę nic znaleźć na ten temat :/

    kiedyś w domu była wizja lokalna to mama pokwitowała że takie coś sie
    odbyło i policja sobie poszła.
    Zasady jej przeprowadzania? hmmm ... jak beda chceli to moga ci
    przekotłowac cały dom w poszukiwaniu tego czego maja szukać.
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 3. Data: 2004-05-11 19:26:01
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Janek Bohatyrowicz wrote:
    > kiedyś w domu była wizja lokalna

    wizja lokalna? raczej przeszukanie

    > to mama pokwitowała że takie coś sie
    > odbyło i policja sobie poszła.
    > Zasady jej przeprowadzania? hmmm ... jak beda chceli to moga ci
    > przekotłowac cały dom w poszukiwaniu tego czego maja szukać.

    KG

  • 4. Data: 2004-05-11 21:40:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Shrek" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś się może orientuje, gdzie można znaleźć przepisy dotyczące
    wizji
    > lokalnej? I ewentualnie zasady jej przeprowadzania?
    > Jakoś nigdzie nie mogę nic znaleźć na ten temat :/

    Bo to jest takie dziwne określenie. Wizje lokalne są robione z różnych
    powodów, w różnych trybach i z różnych przyczyn. Normuje je kpa, ale i
    kpk. Podejrzewam, ze jakaś odmiana wizji jest i w kpc. W postępowaniu
    karnym, to oficjalnie nazywa się oględziny, ale może być i eksperyment
    procesowy.

  • 5. Data: 2004-05-12 09:48:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :