  • 1. Data: 2005-01-24 08:04:10
    Temat: [Pilne] Akt zgonu
    Od: "r." <n...@e...here>

    Witajcie,

    Chcialbym dotrzec do (nie wiem jak to fachowo sie nazywac)
    dokumentow/aktu zgonu, sporzadzonych przez
    koronera/policje/lekarzy/kogokolwiek.
    Chodzi o mojego ojca ktory zmarl 11 lat temu. Pochowala go wtedy jego
    owczesna zona (z moja matka rozwiodl sie 15 lat wczesniej). Jako
    przyczyne smierci podano wylew.
    Teraz, po latach zaczely krazyc dziwne pogloski ze ktos mu pomogl zejsc
    z tego swiata itp.
    Dla spokoju sumienia chcialbym to sprawdzic. Czy istnieje taka
    mozliwosc? Z tego co mi wiadomo byla przeprowadzona seksja zwlok.
    Pytanie dla kogo takie dokumenty sa dostepne, ile lat przechowywane i
    kto je trzyma. Do kogo sie zwrocic?

    Prosze o pomoc
    Dziekuje

  • 2. Data: 2005-01-24 09:27:50
    Temat: Re: [Pilne] Akt zgonu
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    r. napisał(a):

> [...]
    > mozliwosc? Z tego co mi wiadomo byla przeprowadzona seksja zwlok.
    > Pytanie dla kogo takie dokumenty sa dostepne, ile lat przechowywane i

    Do prokuratury albo do szpitala gdzie zmarł.

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-24 11:52:22
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 24 Jan 2005 09:04:10 +0100, "r." <n...@e...here> wrote:

> [...]
    >Dla spokoju sumienia chcialbym to sprawdzic. Czy istnieje taka
    >mozliwosc? Z tego co mi wiadomo byla przeprowadzona seksja zwlok.

    No ale nie sądzisz chyba że w akcie zgonu wpisano np "otruty", a
    policja czy prokuratura przeszła nad tym do porządku dziennego i się
    tym nie zajęła.
    Zresztą w akcie zgonu przyczyna śmierci niekoniecznie jest prawdziwa
    (najwyraźniej nikt się tym nie przejmuje)
    Ostatnio miałem niestety przykład że wpisano coś co lekarz powiedział
    "z głowy", a po miesiącu, kiedy już były wyniki sekcji okazało się że
    to było całkiem coś innego. A aktu zgonu już się nie zmienia.