    From: "r." <n...@e...here>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [Pilne] Akt zgonu
    Date: Mon, 24 Jan 2005 09:04:10 +0100

    Witajcie,

    Chcialbym dotrzec do (nie wiem jak to fachowo sie nazywac)
    dokumentow/aktu zgonu, sporzadzonych przez
    koronera/policje/lekarzy/kogokolwiek.
    Chodzi o mojego ojca ktory zmarl 11 lat temu. Pochowala go wtedy jego
    owczesna zona (z moja matka rozwiodl sie 15 lat wczesniej). Jako
    przyczyne smierci podano wylew.
    Teraz, po latach zaczely krazyc dziwne pogloski ze ktos mu pomogl zejsc
    z tego swiata itp.
    Dla spokoju sumienia chcialbym to sprawdzic. Czy istnieje taka
    mozliwosc? Z tego co mi wiadomo byla przeprowadzona seksja zwlok.
    Pytanie dla kogo takie dokumenty sa dostepne, ile lat przechowywane i
    kto je trzyma. Do kogo sie zwrocic?

    Prosze o pomoc
    Dziekuje