  • 21. Data: 2011-03-22 08:42:01
    Temat: Re: Pijany pacjent musi płacić
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 22:09:42 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli to bedzie wypadek, to dostanie (o ile bedzie trzeźwy, ale to akurat
    > chyba nie o to chodzi). Ale jeśli udowodnione zostanie, ze celowo zniszczył
    > swój samochód w celu uzyskania odszkodowania, to nie.

    No wlasnie. A przeciez nie mowimy o pacjencie, ktory celowo zlamal sobie
    noge, albo wydlubal oko widelcem.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 22. Data: 2011-03-22 09:43:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 21-03-2011 21:49, mvoicem pisze:

    > Ja się też zdziwię. Dlaczego?

    Naprawdę się dziwisz "dlaczego"??

    Bo mogą. Bo pozostawienie takiej opcji to duże ryzyko.
    A ubezpieczyciel woli nie ryzykować więcej, niż to niezbędne.
    Bo poszkodowany świadomie zwiększył prawdopodobieństwo wypadku, działał
    na własną szkodę i na szkodę ubezpieczyciela.
    Bo to jest zdarzenie u którego podstaw leży przestępstwo.

    Podobnie jak masz np. polisę na życie z ubezpieczeniem od pobytu w
    szpitalu to nie dostaniesz ani grosza, jeżeli do szpitala trafisz bo
    spadłeś z balkonu, usiłując się do kogoś włamać.

    Jak masz AC albo ubezpieczenie NW może lepiej przeczytaj OWU, żebyś się
    potem nie dziwił.
    (Każdy podpisuje, że OWU dostał, nikt tego nie czyta a potem zdziwienie)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 23. Data: 2011-03-22 09:55:48
    Temat: [OT]Re: Pijany pacjent musi płacić
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.03.2011 10:43), Maddy wrote:
    [...]
    > Jak masz AC albo ubezpieczenie NW może lepiej przeczytaj OWU, żebyś się
    > potem nie dziwił.
    > (Każdy podpisuje, że OWU dostał, nikt tego nie czyta a potem zdziwienie)

    Ba, niejeden agent się dziwi że rzeczywiście chcę dostać to OWU które
    podpisałem że dostałem.

    p. m.

  • 24. Data: 2011-03-22 10:23:59
    Temat: Re: [OT]Re: Pijany pacjent musi płacić
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-03-2011 10:55, mvoicem pisze:
    > (22.03.2011 10:43), Maddy wrote:
    > [...]
    >
    > Ba, niejeden agent się dziwi że rzeczywiście chcę dostać to OWU które
    > podpisałem że dostałem.

    Spróbuj poprosić o wyjaśnienie jakiegoś paragrafu. Wtedy dopiero jest
    konfuzja.
    Ja kiedyś byłam świadkiem konsylium (szef agencji plus mój agent plus
    inny agent na telefonie) bo zarządałam podania konkretnego przykładu,
    kiedy cośtam nie działa w mojej polisie NW (nie pamiętam co, ale opis
    nie pasował mi do żadnej fizycznie możliwej sytuacji).
    Problemu nie rozwiązaliśmy, polisę kupiłam gdzie indziej. Miał do mnie
    dzwonić agent później z wyjaśnieniem "z centrali", ale już nie zadzwonił
    i teraz mnie unika :-)

    Spróbuj przy okazji, naprawdę. Może być zabawnie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 25. Data: 2011-03-22 10:34:19
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-19 19:48, Robert Tomasik wrote:
    > W mojej ocenie sprawiedliwie, to by było, gdyby NFZ-owi zostawić furtkę
    > do dochodzenia roszczeń o zwrot kosztów leczenia osób, które wprowadziły
    > się w stan upojenia alkoholowego z własnej winy i później w sposób
    > ewidentny na ten skutek doznały urazu. To by miało jakiś sens. Ale
    > Rozporządzenia nie czytałem, zaś dziennikarze czasem wypisują takie
    > bzdury, że szkoda gadać.

    A potem bujaj się z tłumaczeniem czy deskorolka po piwie albo wywijas na
    weselu to już z własnej winy czy jeszcze nie...

    gacek

  • 26. Data: 2011-03-22 16:00:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A potem bujaj się z tłumaczeniem czy deskorolka po piwie albo wywijas na
    > weselu to już z własnej winy czy jeszcze nie...

    Tu pewnie sporo racji, ale zakładam, że takie rzeczy by sąd szybko
    weryfikował.

  • 27. Data: 2011-03-22 21:27:14
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-22 17:00, Robert Tomasik pisze:

    > Tu pewnie sporo racji, ale zakładam, że takie rzeczy by sąd szybko
    > weryfikował.

    Szybko? ROTFL.

    Shrek.

  • 28. Data: 2011-03-22 21:34:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości

    > Szybko? ROTFL.

    Jeśli by to ustawić tak, ze mają wypłacić i potem mogą sobie dochodzić
    zwrotu, to moim zdaniem działałoby.

  • 29. Data: 2011-03-23 20:33:44
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-22 22:34, Robert Tomasik pisze:

    > Jeśli by to ustawić tak, ze mają wypłacić i potem mogą sobie dochodzić
    > zwrotu, to moim zdaniem działałoby.

    Znaczy sugerujesz, że sądy są zależne od urzędników NFZu? Ryzykowne
    stwierdzenie;)

    Shrek.

  • 30. Data: 2011-03-23 21:07:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Znaczy sugerujesz, że sądy są zależne od urzędników NFZu? Ryzykowne
    > stwierdzenie;)

    A z którego fragmentu mojej wypowiedzi to wywnioskowałeś?