  • 1. Data: 2011-03-19 12:29:53
    Temat: Zebranie inicjujące Wspólnotę Mieszkaniową i Protokół
    Od: "Misiek" <M...@T...pl>

    Proszę o wyjaśnienie:
    kilka dni temu było zebranie mieszkanców naszego bloku na którym grupa ludzi
    przegłosowała utworzenie wspólnoty i wyjście ze spółdzielni.
    Na zebraniu była mała frekwencja i ja też nie byłem -powidomienie miałem.
    Obecnie nowy Zarządca-"samozwaniec" nie chce udostępnić protokołu z tego
    zebrabia, wymusza, żebyśmy składli prośby o wgląd pod jakimś rygorem
    prawnym! Czy każdy mieszkaniec nie ma prawa otrzymać z urzędu takiego
    protokołu, skoro dotyczy zmiany zarządzania?