  • 11. Data: 2011-03-21 14:49:34
    Temat: Re: Pijany pacjent musi płacić
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:6lwva4u9yk2v.6ien5h54tgqu$.dlg@40tude.net...

    > ZUSowi oraz OFE także dać furtkę, by w razie czego osobom które NABYŁY
    > prawo do świadczenia emerytalnego po prostu im nie wypłacać z powodu np.
    > spożycia alkoholu/sera/jabłek*

    To nie to samo. Normalną sytuacją jest, ze ubezpeiczenie nie działa, jeśli
    ubezpieczony sam wywołuje zdarzenie, na które jest ubezpieczony. Emerytury
    czy renty działają na nieco innych zasadach.

  • 12. Data: 2011-03-21 20:07:58
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 15:49:34 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > To nie to samo. Normalną sytuacją jest, ze ubezpeiczenie nie działa, jeśli
    > ubezpieczony sam wywołuje zdarzenie, na które jest ubezpieczony.

    Znaczy jak spowoduje wypadek, to nie dostane z AC?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 13. Data: 2011-03-21 20:10:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-21 21:07, KRZYZAK pisze:

    > Znaczy jak spowoduje wypadek, to nie dostane z AC?

    Zdziwisz się ale oczywiście że nie. :)

    --
    spp

  • 14. Data: 2011-03-21 20:49:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.03.2011 21:10), spp wrote:

    > Zdziwisz się ale oczywiście że nie. :)

    Ja się też zdziwię. Dlaczego?

    p. m.

  • 15. Data: 2011-03-21 20:54:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-21 21:49, mvoicem pisze:

    > Ja się też zdziwię. Dlaczego?

    Bo chyba nie ma na ryku polisy AC w której ubezpieczyciel odpowiadałby
    za wyczyny nawalonego ubezpieczonego.

    --
    spp

  • 16. Data: 2011-03-21 21:09:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy jak spowoduje wypadek, to nie dostane z AC?

    Jeśli to bedzie wypadek, to dostanie (o ile bedzie trzeźwy, ale to akurat
    chyba nie o to chodzi). Ale jeśli udowodnione zostanie, ze celowo zniszczył
    swój samochód w celu uzyskania odszkodowania, to nie.

  • 17. Data: 2011-03-21 22:52:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ze zdziwieniem przeczytałem na pogotowiu kartkę,
    > że "poszkodowani pod wpływem alkoholu są przyjmowani odpłatnie".

    pijackie ścierwo odrazu do gleby

  • 18. Data: 2011-03-22 00:06:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.03.2011 21:54), spp wrote:

    > Bo chyba nie ma na ryku polisy AC w której ubezpieczyciel odpowiadałby
    > za wyczyny nawalonego ubezpieczonego.

    "ubezpieczony sam wywołuje zdarzenie" != "nawalony ubezpieczony sam
    wywołuje zdarzenie".

    p. m.

  • 19. Data: 2011-03-22 05:22:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-22 01:06, mvoicem pisze:

    > "ubezpieczony sam wywołuje zdarzenie" != "nawalony ubezpieczony sam
    > wywołuje zdarzenie".

    To, że z wątku o pijanym pacjencie zostanie wyrwane z kontekstu jedno
    zdanie nie oznacza że pacjent od razu wytrzeźwiał. ;)

    --
    spp

  • 20. Data: 2011-03-22 08:10:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.03.2011 06:22), spp wrote:

    > To, że z wątku o pijanym pacjencie zostanie wyrwane z kontekstu jedno
    > zdanie nie oznacza że pacjent od razu wytrzeźwiał. ;)

    To że wątek jest o pijanych pacjentach, nie znaczy że można stan
    upojenia wsadzić w podwątek o ogólniejszej zasadzie i nadal ma to sens.

    p. m.