  • 11. Data: 2005-03-28 05:44:36
    Temat: Re: Pies sasiada dotkliwie pogryzl moje psa. Co moge zrobic?
    Od: "Leszek" <l...@h...poczta.fm>

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:d27gl8$ipu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 2. pies jest poddenerwowany, bo zdaje sobie sprawę, że poprzez
    > ograniczenia
    > swobody jego ruchów ma gorsze szanse na skuteczną obronę. Agresor z kolei
    > wyczuwa swoją przewagę.

    A w konfrontacji amstaff vs.skundlony wilczur ten agresor nie miałby
    szans.Ale Markiza wolała się chować za co zapłacił biedny pies.

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-03-28 06:14:34
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > A w konfrontacji amstaff vs.skundlony wilczur ten agresor nie miałby
    > szans.Ale Markiza wolała się chować za co zapłacił biedny pies.

    Zawsze ta bedzie jak jedno zwierze próbuje wychowywać drugie zwierze.
    Dlatego jedynym wyjściem bedzie (mam nadzieje kiedyś) całkowity zakaz
    trzymania przez ludzi psów.

    vertret

  • 13. Data: 2005-03-28 06:21:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    vertret(at)op.pl wrote:
    > Dlatego jedynym wyjściem bedzie (mam nadzieje kiedyś) całkowity zakaz
    > trzymania przez ludzi psów.

    taki sam głupi pomysł jak z wybiciem wszystkich komarów, żeby nas nie
    gryzły.

  • 14. Data: 2005-03-28 07:08:41
    Od: "Leszek" <l...@h...poczta.fm>

    Użytkownik "vertret(at)op.pl" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze ta bedzie jak jedno zwierze próbuje wychowywać drugie zwierze.
    > Dlatego jedynym wyjściem bedzie (mam nadzieje kiedyś) całkowity zakaz
    > trzymania przez ludzi psów.

    Ludzie psów nie trzymają. To pies trzyma się człowieka.

    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2005-03-28 08:12:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 27 Mar 2005 19:41:07 +0200, użyszkodnik "Markiza"
    <m...@h...plzero_tolarancji> napisał:

    > Pies byl caly czas na smyczy! Czy w momencie jak tamten zaczal moje grysc
    > powinnam sposcic swojego amstaffa?

    alez oczywiscie i to bezwarunkowo

    > Aby sie pozagryzaly zupelnie w pobliskim
    > lesie? Kto jest w stanie dogonic takie psy?

    1.psy nie gryzą się godzinami
    2.jak się gryzą to prawie w miejscu
    3.bardzo szybko słabszy zaczyna uciekać a silniejszy nie daży do tego
    zeby za wszelką cene go zagryźć, w końcu nie musi ganiać za
    uciekającym obiadem jak na wolności

    mialem 2 psy w tym jeden miał był postrachem dla wszystkich
    okolicznych, zas drugi nie i sytuacja w obu wypadkach sie powtarzała

    pamietam tylko jeden niemily przypadek gdzie moj pies "o mało nie
    zamordował małego pieska" a to wlasnie dlatego ze wlasciciel (tamtego
    psa) mieszał się w to wszystko, gdzie normalnie duży pies małe pieski
    poprostu ignoruje

    > rachunkow bedzie sporo. Zglosze to na policje, bo wlasciciel zupelnie nie
    > poczuwa sie do

    sie mu wcale nie dziwie

    > Chyba zartujesz sobie! PIes po narkozie nie jest wstanie STANAC na nogi! Od
    > 7 godzin lezy w kojcu, nie wstaje.

    współczuje mu mania takiej właścicielki ktora powinna poczytać troche
    mądrych książek i być mądra PRZED SZKODĄ kiedy liczą się sekundy a
    teraz to szukaj wiatru w polu, wydaj na prawnika, na ciagnaca sie
    latami sprawe o odszkodowanie i jeszcze kupa wrogów w okolicy

    --
    futszaK
    601061867

  • 16. Data: 2005-03-28 08:22:42
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    > taki sam głupi pomysł jak z wybiciem wszystkich komarów, żeby nas nie
    > gryzły.

    Nie widziałem komarów wyprowadzonych na smyczy z mieszkania, aby sie
    wysrały, więc nie zrozumiałem twojego porównania.

    vertret

  • 17. Data: 2005-03-28 08:29:07
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    > Ludzie psów nie trzymają. To pies trzyma się człowieka.

    To oczywiste, bo bez człowieka pies by nie przeżył.
    To są głupie stworzenia i nie potrafia sobie same kupić kojca, albo zbić
    bude z desek. Nie mówiąc już o tym, że same by na wystawe psów nie trafiły.

    vertret

  • 18. Data: 2005-03-28 08:52:50
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Markiza [Sun, 27 Mar 2005 19:41:07 +0200]:

    Kira czy ty zawsze gadasz bzdury czy tylko czasami ???

  • 19. Data: 2005-03-28 12:17:22
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Markiza <m...@h...plzero_tolarancji> wrote:

    > Wlasciciel psa ,jak wspomnialam, to jakis prymitywny buc. Watpie czy
    > uda mi sie wyegzekwowac chocby pieniadze na lekarza (dzis wydalam
    > 150zl, za narkoze, za zszywanie, i zastrzyki przeciwbolowe,
    > przeciwzapalne i inne). Chce byc bezpieczna na wlasnej ulicy, czy
    > mozna prawnie zakazac wlascicielowi wypuszczania psa luzem?

    W takim razie IMO jedynym sensownym wyjsciem jest poinformowanie
    organow scigania o wykroczeniu z art. 77 kodeksu wykroczen. W opisanych
    okolicznosciach wlasciciel powinin dostac maksymalna stawke mandatu w
    wysokosci 250 zl. Na rachunki machnij reka bo polubownie od takiego
    wiejskiego prymitywa pewnie nie wyciagniesz a przeciez nie bedziesz sie
    procesowac o 150 zl.

    PS:
    Jak znam nasza kochana i czesto niedouczona policje to od razu wyskacza
    ze Twoj pies nie byl w kagancu - polecam zapoznanie sie ze zdarzeniami
    dotyczaca wlasnie amstaffa z 19 czerwca 2003 r wymienianymi przez wikszosc
    komentarzy do kodeksu wykroczen. Po prostu rece opadaja co policja potrafi
    wyprawiac. Nie zaszkodzi zapoznaie sie z caloscia komentarza do art. 77 KW
    - mowie to z praktyki jako wlasciciel doga nimieckiego o wyjatkowo lagodnym
    usposobieniu - taka duza, przyjacielska zwlaszcza w stosunku do dzieci
    ciapa] juz 3 razy pogryzionego [na szczescie po lapach bo wyzej nie
    dosiegly] przez walesajace sie kundle.
    A co troche zdarza mi sie jakis policjant rzucajacy sie ze ma byc
    bezwzglednie w kagancu, mimo ze nigdy nie spuszczam go z kolczatki i smyczy
    ze stalowych oczek. W przypadku braku lokalnych przepisow porzadkowych
    [jesli zdarzenie mialo miejsce na wsi to na 99% ich nie ma] nie maja takiej
    podstawy, ale z praktyki szkoda policjantom tego tlumaczyc, bo to tylko
    pogarsza sprawe - taki buc musi pokazac "ze wszystko moze" i teskni za
    starym, dobrym casem pracy w milicji czy SB.
    A glosy zwolennikow "psich sparingow" po prostu pusc mimo uszu - sa
    tak niedorzeczne ze nie chce mi sie wierzyc ze to cos innego niz swiateczne
    trollowanie.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 20. Data: 2005-03-28 12:56:55
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kira <c...@e...pl> popełnił 28 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Normalnie dwa psy puszczone luzem, w ktorych "ustalenia" nie
    > wpiernicza sie zaden czlowiek, w ciagu kilku minut ustalaja
    > ktory jest gora a ktory ma sie podporzadkowac -- i tyle.
    Bardzo ciekawe, i zapewne prawdziwe, rzeczy prawisz,
    szkoda że NTG - p.s.zoo.etologia byłaby właściwszą.

    --
    pozdro
    poreba