  • 101. Data: 2005-10-13 09:15:17
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wczesniaka jak już. To były wcześniaki.

    poprawilem błąd w wyrazie, bo napisał noworotka.

    >Poza tym wczesniakom bardziej zagraża uszkodzenie wzroku niż "zwykłym"
    >noworodkom.

    nie tlumaczy zachowania fotografa, na policje a nie do gazet,

    > Tylko nie wiadomo, czy na pewno był flesz, może zdjęcia robione były na
    > sali tak oświetlonej jak do operacji i flesz nie był potrzebny?
    >
    > Nie, nie bronię tych pielęgniarek.

    ja tez, i Robert tez, ale to nie uprawania nikogo do popelnienia przestepstw
    na szkode tych pielegniarek

    P.

  • 102. Data: 2005-10-13 09:21:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > powinni jeszcze opublikowac adres tego foto labu :) mysle ze w szybkim
    > czasie zwinol by interes, a w kazdym razie stracil czesc klientow, juz ja
    > np u takirgo matola fotek bym nie wywolywal

    moze ktos sie dowie i puscimy lancuszek na gadu gadu :-)

  • 103. Data: 2005-10-13 09:38:28
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Rozumiem, że to jakieś zboczenie zawodowe, że najważniejsza jest litera
    prawa, co mógł a czego nie mógł pracownik zakładu fotograficznego. A może
    wogóle powinien oddać wesołym pielęgniarkom odbitki z gratulacjami za pomysł
    sesji zdjęciowej i szybko zapomnieć o zdarzeniu. I, zdaje się, niedługo
    będzie żałował, że tak nie zrobił. To mi przypomina różne nonsensy z naszej
    rzeczywistości, a szczególnie sytuacje obrony koniecznej, gdzie okazuje się,
    że przestępca jest bardziej chroniony niż ofiara. Faktycznie, nic się nie
    stało, pielęgniarki nudziły sie na dyżurze, więc trochę rozrywki im się
    należy. W końcu są tak słabo opłacane, niech mają. A fotograf jest "be", bo
    zgodnie z tutejszą mentalnością zrobił donos, a to nie jest mile widziane.
    Zgroza! A gdyby to dotyczyło waszego dziecka? Fajnie, prawda? Taka sobie
    niewinna zabawa.
    No, super jesteście!!!
    Bez pozdrowień, Graszka.

  • 104. Data: 2005-10-13 09:38:44
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-12 20:40 Olgierd napisał(a):

    > Chyba żartujesz, prawda?

    Nie, czemu tak uważasz?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 105. Data: 2005-10-13 09:42:09
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Graszka napisał(a):
    A fotograf jest "be", bo zgodnie z tutejszą
    > mentalnością zrobił donos, a to nie jest mile widziane.

    Problem polega na tym, że on nie zrobił wlaśnie donosu tam, gdzie
    trzeba, tylko sprzedał ( nie wierzę, że zrobił to za darmo) cudze
    nieszczęście do prasy.

    > Zgroza! A
    > gdyby to dotyczyło waszego dziecka? Fajnie, prawda? Taka sobie
    > niewinna zabawa.

    Gdyby to dotyczyło mojego dziecka, to sama osobiście poszłabym gdzie
    trzeba i rzeczona pielęgniarka ino mig wyleciałaby z pracy. Ale nie
    życzyłabym sobie żeby jakiś brukowiec drukował zdjecia mojego
    walczącego o życie dziecka dla taniej sensacji.
    Justyna

  • 106. Data: 2005-10-13 09:45:14
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "yark" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    One

    > moze podasz artykul, podstawe prawna?
    Podstawa prawna:
    ustawa o Prawie Autorskim
    artykuł: 78, 79, 80, a także 81
    WSm

  • 107. Data: 2005-10-13 09:50:32
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dik7md$gb6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    [...]
    > Tak dokładnie to nikt nie był w stanie stwierdzić które to dokładnie
    dziecko
    > było (po samych fotkach), więc nie wiadomo czy na pewno żyje. A jeśli
    nawet
    > nie żyje (oby żyło) to nie wiadomo, czy smierć była spowodowana wyjęciem
    go
    > z inkubatora, wsadzeniem do kieszeni czy po prostu wczśniactwem.

    Dziennikarze podają, że ważyło 1 kg - wnioskują tak z oglądu na zdjęciu, czy
    na podstawie jakichś dokumentów? A swoją drogą, czy tak wiele rodzi się 1
    kilogramowych wcześniaków, aby nie móc go zidentyfikować na przestrzeni
    trzech tygodni w dokumentacji szpitala biorąc pod uwagę rozkład dyżurów
    pielęgniarek? Naciągane wszystko dla celów sensacji dziennikarskiej.
    WSm

  • 108. Data: 2005-10-13 09:54:35
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:
    > USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach
    > pokrewnych:
    > Art. 116. 1. Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom
    > rozpowszechnia cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci
    > opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    > wolności do lat 2.

    Zdjecia z zabaw z wczesniakiem to utwor? moze jeszcze dzielo?
    Chyba Ci jelita popalilo...
    Gosciu bardzo dobrze zrobil. Sukom nalezy sie publiczne pietno.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 109. Data: 2005-10-13 10:01:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zdjecia z zabaw z wczesniakiem to utwor? moze jeszcze dzielo?
    > Chyba Ci jelita popalilo...
    > Gosciu bardzo dobrze zrobil. Sukom nalezy sie publiczne pietno.

    Panu dziekujemy. (jezlei mnie pamiec nie myli podobnie tlumaczyles
    rozgadanie sasiadom ze 20 latek umawiajacy sie z 14 latkiem na seks
    jest pedofilem)

    P.

  • 110. Data: 2005-10-13 10:01:50
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dik83r$hg1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    [...]
    > Pracowałam 5 lat w gazecie i wiem jak gazety zdobywają fotki, zwłaszcza
    > takie, na których im zalezy. I z korzyściami materialnymi ma to wiele
    > wspólnego. Paiętam nawet pewnego kierowcę pogotowia, który dostarczał za
    > opłatą "ciekawe" zdjęcia z co koszmarniejszych wypadków ;-(

    Jeżeli swojego autorstwa - nic w tym nagannego.
    WSm