  • 61. Data: 2010-11-02 21:12:24
    Temat: Re: Pieczatka firmy jednoosobowej
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/02/2010 12:46 PM), Liwiusz wrote:

    > A co ma słownik poradzić, posłowie uchwalili swoje własne znaczenie, to
    > i słowniki to odnotowały.

    Nie sądzę żeby posłowie wymyślili sobie całkiem nowe znaczenie słowa
    "firma", raczej w pracach legislacyjnych brali ludzie którzy na tyle
    wcześnie się urodzili, że dla nich znaczyło ono "oznaczenie
    przedsiębiorcy".

    p. m.

  • 62. Data: 2010-11-02 22:53:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 02:44:11 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Poproszę o przykład miejsca, w którym *prawo* nakazuje podanie firmy... :D

    KSH, art. 206
    (a co, nie uszczegółowiłeś ;)

    Co do 1osDG to na szybko znalazłem w rozporządzeniu o ZUS:
    http://prawo.money.pl/akty-prawne/ujednolicone-akty-
    prawne/prawo-pracy/ustawa;z;dnia;13;pazdziernika;199
    8;r;o;systemie,1998,137,887,DU,505.html
    Art.43 ust.4

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 63. Data: 2010-11-05 13:40:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:57:36 +0100, Herald napisał(a):

    > A tak poważnie, na fakturze od OPa jest Twój NIP?

    A coś się zmieniło i faktury telekomunikacyjne dla firm wymagają już
    NIP-u?