  • 31. Data: 2005-08-18 02:37:09
    Temat: Re: Picie alkoholu w torbie/siatce "maskujacej" a mandat (?)
    Od: james bond <j...@o...com>

    fotomania wrote:

    > U?ytkownik "Q" <...@n...pl> napisa? w wiadomo?ci news:ddsj6l$n81

    > Mandatu mozesz nie przyjac , takie twoje prawo .
    > Ale na moje pytanie co moze zrobic policjant jak sie za bardzo sadzisz :
    >
    > - zawiezie ciebie na izbe i zostawi , jezeli nie masz 0,5 promila lub wiecej
    > zatrzymac nie moga . Ale musisz wrocic do miejsca z ktorego zostales zabrany
    > na swoj koszt ( policja nie ma takiego obowiazku )

    Tak mowisz?

    Czyli moga wywiezc kobiete w teren o ktorym wiedza ze sa tam zgwalcenia,
    "puscic ja wolno" i nie odpowiadaja cywilnie za szkody?

    Masz na to jakis paragraf?

    > I pijac np w poznaniu na starym rynku masz z izby jakies 15 km :))) Nocna
    > wycieczka bedzie troche droga i jak wrocisz wszyscy beda juz w domu .
    > Polska to nie USA :))

    tylko dlatego ze prawnicy to kretyni.

    > Kiedys tez mnie ten problem nurtowal , niestety po rozmowie z prawnikiem
    > wyszlo ze nie masz mozliwosci "legalnego picia " nawet jak butelke
    > zapakujesz w czarna tasme ...

    Kwestia dotyczy nie "picia" a "uzasadnionego podejrzenia". A to jest
    roznica.

  • 32. Data: 2005-08-18 02:38:57
    Od: james bond <j...@o...com>

    Palm wrote:

    > U?ytkownik "Przemek R."
    pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:dduqi6$1af$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie abstynent - AWS
    > Szkoda tylko ze normalny czlonek rodziny siedzacy sobie przy grillu nad
    > jeziorem nie moze wypic sobie jednego piwa nie lamiac prawa... ;/

    Przeciez pozbawisz dochodow sponsorow Pieknego Mania :-)

  • 33. Data: 2005-08-18 11:17:43
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Q wrote:

    > ps.
    > czyli to co widzimy na amerykanskich filmach
    > (picie łiskacza owinietego stara gazeta)
    > jest zgodne z ich prawem?

    Nie jest. Ale w USA, a przynajmniej w pewnych jego fragmentach,
    praktycznie kazdy napoj kupiony w sklepie (od wody mineralnej, po cole,
    soki, piwo etc.) pakowany jest w torbe i tak go ludzie spozywaja.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 34. Data: 2005-08-18 19:22:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:de0i6r$5po$1@opal.futuro.pl...

    > Primo: wykroczenia, jeśli już.

    Zgoda.

    > Secundo: to znaczy co, policjant może sobie ot tak latać i
    > 'zabezpieczać' do analizy wszystko, co mu wpadnie w oczy?

    Wszystko, jak wszystko. Po domu przecież nie chodzi. jak czuje
    alkohol, to ma uzasadnione podejrzenie, że to alkohol. Skoro ktoś go
    pije w miejscu, gdzie jest to zabronione, no to za wielkiego wyboru
    nie ma.

  • 35. Data: 2005-08-18 19:24:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "james bond" <j...@o...com> napisał w wiadomości

    > Pytanie pomocnicze: kto kupił ustawę?

    Wydaje mi się, ze nikt jej nie kupił. po prostu twórcy po raz kolejny
    niestety nie do końca przemyśleli co piszą i tyle. Nie pierwsza głupia
    ustawa. A co do jej zakupu, to ja nie widzę chwilowo zainteresowanych
    takim, a nie innym jej brzmieniem.

  • 36. Data: 2005-08-18 19:26:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > O ile otrzyma na to zgodę. A podejrzenie do wąchania musi mięć z
    góry!
    > Wielu ludzi pije z torebki bo torebka chroni przed słońcem. Np.
    cole.

    Zastosuje przepis o prawie do kontroli osobistej w sposób twórczy i
    zgoda nie jest mu potrzebna.

    > Ciekawe jakie to koszta.

    Polmosy robią to za darmo w ramach współpracy z organami ścigania. A
    jeśli zlecić jakiejś innej pracowni, to pewnie góra 200-300 zł. I tak
    zapłaci to sprawca. Poniekąd na własne życzenie skoro próbuje
    przekonywać policjanta, że to nie alkohol.

  • 37. Data: 2005-08-19 09:16:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > niestety nie do końca przemyśleli co piszą i tyle. Nie pierwsza głupia
    > ustawa. A co do jej zakupu, to ja nie widzę chwilowo zainteresowanych

    Ogródki piwne.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 38. Data: 2005-08-19 09:45:51
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 16 Aug 2005 16:39:26 +0200, scream napisał(a):

> [...]
    > oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i domów studenckich,
    > 2) na terenie zakładów pracy oraz miejsc zbiorowego żywienia pracowników,
    > 3) w miejscach i w czasie masowych zgromadzeń,
    > 4) w środkach i obiektach komunikacji publicznej,
    > 5) skreślony,
    > 6) w obiektach zajmowanych przez organy wojskowe i spraw wewnętrznych,
    > jak również w rejonie obiektów koszarowych i zakwaterowania
    > przejściowego jednostek wojskowych.
    > 2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    > parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w

    To tak przy okazji mam pytanko... A co ze spożywaniem piwka w sklepie,
    który prowadzi sprzedaż? Wolno, czy nie? NIby często jest karteczka "Zakaz
    spożywania alkoholu na terenie sklepu" - ok, stosuję się do tego. Ale co w
    sytuacji, gdy nie ma takiej kartki?

    A co w sytuacji, gdy sklep znajduje się całkowicie na terenie prywatnym -
    obok sklepu jest ławeczka (również teren prywatny) - czy tam można
    spokojnie wypić pivko?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 39. Data: 2005-08-19 14:44:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:de47v0$hp1$1@opal.futuro.pl...

    > Ogródki piwne.

    Niby tak, ale to dość luźne lobby i nie bardzo zorganizowane. uważam,
    ze to mało prawdopodobne, choć wykluczyć takiej tezy nie mogę.

  • 40. Data: 2005-08-19 19:32:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Niby tak, ale to dość luźne lobby i nie bardzo zorganizowane. uważam,
    > ze to mało prawdopodobne, choć wykluczyć takiej tezy nie mogę.

    Może akurat przypadkiem paru posłów (lub ich rodzin) ma udziały, reszta
    chciała zabłysnąć działaniem i tak lekko pchnięte samo się potoczyło...
    i się stoczyło do kanału ;)