  • 11. Data: 2003-02-04 21:11:29
    Temat: Re: Pesel?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "HannaM" <...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:b1mv54$oqr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jak znam ustawę, to co? Póki nie mam dokumentu poświadczającego nadanego
    > mi PESEL, to nie mam prawa go używać. Bo na jakiej podstawie podam przy
    > podpisywaniu umowy jakiejkolwiek? Ktoś mi uwierzy na moje piękne oczy?

    Moich oczu nikt nie oglada, ale kilka instutycji uwierzylo w moj PESEL bez
    ogladania dokumentu poswiadczajacego jego nadanie (bo niby skad mialbym go
    miec ? chyba, ze za taki uznamy DO w ktorym jest wpisany recznie Numer
    Ewidencyjny, ale to chyba slaby dokument, bo NE swoich dzieci wpisalem do
    wlasnego DO własnorecznie).

    > Nie, nie będą. Zażądają poświadczenia. Którego nie mam.

    Jak oni w tym ZUSie zarejestrowali te kilkanascie milionow ubezpieczonych,
    bez tych poświadczeń o nadaniu.

    A niby dlaczego powinnas miec to na jakims dokumencie ?

    > Tak zrobię. Ciekawe, jaki zamek z tych klocków wybuduję....

    Tez jestem ciekaw. Odnosze wrazenie, ze robisz widły z igły.

    Karol