  • 11. Data: 2006-10-20 09:06:20
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > I brawo dla policji. Jeśli jechał licznikowe 60 to w rzeczywistości jechał
    > ok 55 km/h tamując ruch i zmuszając innych jadących 60 km/h do łamania
    prawa

    Glupoty gadzasz. Mial opony R15 zamiast R14 i naprawde jechal 65.
    A tak wogole to nalezy sie cieszyc, ze nie zmusil innych do zazywania
    narkotykow
    i zabicia tesciowej.

    pozdrawiam
    pluton

  • 12. Data: 2006-10-20 09:07:15
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > On ma jechać prawym pasem, bo takie jest Prawo. Koniec, kropka. Cyskusja
    > jest niepotrzebna, choć jak znam życie to się rozpęta. I pewnie końcowym
    > wniskiem będzie że kaczory to fiuty.... Co jest zresztą zgodne z prawdą
    > ;-)

    To prawo nie obowiązuje w mieście ! Jak skęcisz w lewo z prawego pasa ?
    Wojtek

  • 13. Data: 2006-10-20 09:12:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Oct 2006 11:07:15 +0200, wojtaszek wrote:
> [...]

    No coz, kierownik sie zle tlumaczyl.
    "Ja tu pilnuje zeby inni nie przekraczali dopuszczalnej predkosci,
    bo wam sie nie chce z radarem stac .. zaraz panie wladzo, a pan z jaka
    predkoscia jechal ?" :-)

    >To prawo nie obowiązuje w mieście !

    Jak nie obowiazuje ? Nie ma wyjatku.

    >Jak skęcisz w lewo z prawego pasa ?

    Zmienisz pas przed skretem.

    J.

  • 14. Data: 2006-10-20 09:13:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    VoyteG napisał(a):

    > Policjant: czy wie pan, jakie spowodowal pan zagrozenie ruchu?

    Z zagrożeniem to bym nie przesadzał.
    Po prostu złamał przepis mówiący o obowiązku jazdy z prawej strony który
    obowiązuje go niezależnie czy jedzie 30 czy 200km/h.

  • 15. Data: 2006-10-20 09:14:50
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Jeżeli masz namiar na tych Policjantów to daj mi, a ja chętnie im wręczę
    po
    > 8-paku "żywca" za wzorową postawę i napiszę wniosek do komendanta o
    > udzielenie im pochwały.

    Za co, za nieznajomosc prawa ? Za to, ze chcieli wlepic mandat za jakies
    mityczne 'utrudnianie' zamiast za nieprzepisowa jazde lewym pasem ?

    > Następnym razem odechce się udawać ludkowi strażnika moralności

    A skad wiesz, ze on strzegl moralnosci ? Moim zdaniem ten loodek
    ani nie strzegl moralnosci, ani nie ratowal swiata przed komunizmem,
    ani nie ratowal Afryki przed glodem, ani nie ratowal Galaktyki przed obcymi,
    tylko po prostu jechal sobie (bezmyslnie?) lewym pasem, wqrwiając
    przy okazji (i niechcacy ?) roznych palantow, ktorzy uwazaja, ze
    lewy pas ma byc dla nich, bo lubia popylac 150.

    >- tak jak
    > Panowie Policjanci powiedzieli: To oni są od łapania i karania za
    szybkość,

    To czemu nia lapia ?

    > a osoba która jedzie niezgodnie z PoRD (w tym przypadku lewym pasem)
    powinna
    > zostać surowo ukarana.

    Co najmniej 3 lata bez zawieszenia i pozbawienie prawa jazdy dozywotnio.
    Jazda lewym pasem to bardzo ciezkie przestepstwo. Dalej jest juz tylko
    zbrodnia
    przeciwko ludzkosci.

    pozdrawiam
    plutin

  • 16. Data: 2006-10-20 09:19:16
    Od: "LEPEK" <adres w sygnaturce ale nie @gazeta.pl>

    wojtaszek wrote:
    > Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To prawo nie obowiązuje w mieście !

    O, dobre! :D
    Masz jeszcze jakieś ciekawe spostrzeżenia co do obowiązywania (lub nie)
    jakichś przepisów według twojego widzicisię?

    Pozdr
    --
    L E P E K - Trójmiasto --> no_spam[malpa]poczta[kropka]fm
    Corolla 1,4 '97 sedan ---> cztery kółka

  • 17. Data: 2006-10-20 09:20:01
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Powinien mu jeszcze ze stówkę dołożyć za utrudnianie
    > ruchu...

    A wiesz, czemu nie dolozyl ? Bo jakby facet chcial isc z tym
    przed sad, a sedzia to bylby brat/ojciec/syn (niepotrzebne
    skreslic) tego policjanta, to po uslyszeniu argumentow
    tego policjanta sedzia by sie posikal ze smiechu i by
    musial w trybie nakazowo-administracyjnym
    wyslac tego policjanta najpierw na leczenie a pozniej na
    cykl intensywnsywnych szkolen zawodowych.

    pozdrawiam
    pluton

  • 18. Data: 2006-10-20 09:21:54
    Od: "__" <r...@n...pl>

    Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wynika,
    >
    > Ano, niezgodnie z przepisami jechal. Jakis mandat mu sie za to nalezy.

    Tu piszesz, że jechał NIEZGODNIE z przepisami....

    > przejechal by to dziecko z przedzszkola, w przyszlosci...

    Tu mi Misia nie zasuwaj :-)

    > Osobniki jadace LEWYM pasem w ZADEN SPOSOB NIE UTRUDNIAJA RUCHU.

    A tu skolei twierdzisz, że jazda lewym nie utrudnia ruchu... ciekawe (w
    domyśle mamy powolną przepisową jazdę). W takim razie powiedz nam, czemu we
    wszystkich europejskich "prawach o ruchu drogowym" jest zapis, że należy
    jechać SKRAJNIE prawym* pasem ruchu po to, by NIE UTRUDNIAĆ innym ruchu?
    Czyżby zbiorowa głupota??? :-) Przemyśl to.

    *- oczywiście za wyjątkiem lewostronnego ruchu

    > Gdyby tak bylo, to logicznie rozumujac nalezalo by zlikwidowac lewe pasy.
    > Mamy wtedy:
    > a) likwidacje utrudnien
    > b) oszczednosci finansowe przy budowie/konserwacji drog
    > c) uproszczenie kodeksu drogowego

    Za dużo piwa w piątki pijesz - podobne teksty posuwają menele na tyłach
    sklepów monopolowych późnym popołudniem :-)

    R.

  • 19. Data: 2006-10-20 09:24:13
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 20 paź o godzinie 10:57, na pl.misc.samochody,pl.soc.prawo, Elwis
    napisał(a):

    > a osoba która jedzie niezgodnie z PoRD (w tym przypadku lewym pasem) powinna
    > zostać surowo ukarana.

    wKF: jazda lewym pasem jest niezgodna z PORD ????
    Wysławiaj się poprawnie skoro już *musisz* pisać na grupę.

    --
    Herbi
    20-10-2006 11:24:10

  • 20. Data: 2006-10-20 09:25:49
    Od: "Parafotek" <p...@o...eu>

> [...]
    > musial w trybie nakazowo-administracyjnym
    > wyslac tego policjanta najpierw na leczenie a pozniej na
    > cykl intensywnsywnych szkolen zawodowych.

    Przepraszam, ze sie spytam, ale bardzo mnie zaintrygowal watek koligacji
    rodzinnych, nie do konca go rozumiem - co by bylo jakby sedzia nie byl
    bratem/ojcem/synem ? :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Parafotek

    "Dobrze jest łączyć przyjemne z pożytecznym ... i dobrze jest mieć odznakę."